Psychologia społeczna 3/2012

Książka

Psychologia społeczna 3/2012

  • Wydawnictwo: Scholar
  • Rok wydania: 2012
  • EAN: 977189618000822
  • Ilość stron: 290
  • Format: 20.0x26.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 21,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 21,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Psychologia społeczna 3/2012

W numerze:



O nieuczciwości w nauce: Dyskusja [On scientific dishonesty: A discussion]

Jarosław Klebaniuk: Profesor Stapel na dopingu. O upiększaniu psychologii społecznej [Professor Stapel on dope. On the beautifying of social psychology], s. 213217;



Aleksandra Cisłak, Adrian Wójcik: Normy uprawiania nauki w psychologii społecznej umożliwiające publikowanie badań typu stapelowskiego oraz utrudniające ich wykrywanie [The norms of scientific practice in social psychology facilitating publication of Stapel-like research and impeding fraud detection], s. 218223;



Marek Drogosz: Inflacja idei we współczesnej nauce [Inflation of ideas in the contemporary science], s. 224226;

Mateusz Olechowski: Kryzys psychologii, psychologia kryzysu [Crisis in psychology, psychology of crisis], s. 227233;



Przemysław Zdybek, Radosław Walczak, Marta Zdybek: Historia zwykłego oszustwa. Nieuczciwość akademicka widziana oczami studentów psychologii [A story of a common fraud. Scientific misconduct as seen through Polish psychology students eyes], s. 234244.



Artykuły



Anna Macko: Intuicje moralne młodych polskich liberałów i konserwatystów [Moral intuitions of young Polish liberals and conservatives], s. 245260;



Anna Szuster, Agnieszka Wojnarowska, Miriam Wieteska: Wpływ naśladowania ekspresji mimicznej oraz dostępności perspektywy innej osoby na ograniczenie zjawiska infrahumanizacji [The influence of mimicry and accessibility of others perspective on reduction of infra-humanization], s. 261271;



Anna Kołodziejczyk: Trzy podejścia do wyjaśniania natury procesu socjalizacji konsumenckiej [Three approaches to explaining the nature of the process of consumer socialization], s. 272280.


Szczegóły: Psychologia społeczna 3/2012

Tytuł: Psychologia społeczna 3/2012
Wydawnictwo: Scholar
Kod paskowy: 977189618000822
ISSN: 18961800
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 290
Format: 20.0x26.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.22 kg


Recenzje: Psychologia społeczna 3/2012

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: