Socjologia komunikacji i mediów

Książka

Socjologia komunikacji i mediów

  • Wydawnictwo: Oficyna Naukowa
  • Rok wydania: 2012
  • ISBN: 9788377370094
  • Ilość stron: 512
  • Format: 14.0 x 21.0 cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Dzisiaj*Zamówienie złożone do godz. 12.00 (nie dotyczy przedpłat zaksięgowanych po godz. 12.00). Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.
Cena katalogowa 64,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 64,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Socjologia komunikacji i mediów - Eric Maigret

Eric Maigret, profesor socjologii mediów na Uniwersytecie Paris III, Sorbonne-Nouvelle, pracownik naukowy w krajowym Centrum Badań Naukowych, wykładowca w Instytucie Nauk Politycznych w Paryżu.



Chociaż rola mediów masowych jest w sferze społecznej bezdyskusyjna, trudna jest jednak do uchwycenia. Dyskusja grzęźnie, oscylując między protestami przeciwko skandalizującym programom typu reality show, przeciwko zaniedbywaniu kultury i demokracji na korzyść "komunikatywności", a nadzieją na przejrzystość i wiarygodność, jaką umożliwiają nowoczesne techniki przekazu.



Podręcznik jest świetnie skonstruowanym syntetycznym ujęciem najważniejszych związków, jakie łączą badania nad komunikacją z badaniami mediów. Obok historii socjologii komunikacji i mediów, obejmuje też ciągły dialog z dawnymi wielkimi teoriami. To intrygujące spojrzenie na teraźniejszość i przyszłość nauki o mediach nie pomija aspektów krytycznych i zarysowuje nowe perspektywy poznawcze.



Autor opowiada się za pogodzeniem badań nad wytwarzaniem i nad odbiorem, podkreśla korzyści płynące z przyjęcia szerszej perspektywy kulturoznawstwa.



Książka Erica Maigret jest nowoczesnym interdyscyplinarnym podręcznikiem dla wielu dziedzin humanistyki. Pomysłowa forma prezentowania bogatych treści - zabiegi mnemotechniczne - pozwala błyskawicznie przyswoić wiedzę. Atrakcyjny przedmiot i zalety stylu pisarskiego autora sprawiają, że książka będzie wydarzeniem rynkowym.

Kraj produkcji: PL

Producent:
Ewa Pajestka Kojder Oficyna Naukowa
Sobieskiego Jana III 104 / 22
00-764 Warszawa (PL)
tel: 696 412 022
email: [email protected]


Szczegóły: Socjologia komunikacji i mediów - Eric Maigret

Tytuł: Socjologia komunikacji i mediów
Autor: Eric Maigret
Wydawnictwo: Oficyna Naukowa
Seria: DISCIPLINAE
ISBN: 9788377370094
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 512
Format: 14.0 x 21.0 cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.642 kg
Kraj produkcji: PL


Recenzje: Socjologia komunikacji i mediów - Eric Maigret

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Inne pozycje tego autora: Eric Maigret (1)