Zyskać przewagę Zintegrowana komunikacja w nowoczesnym marketingu. Między teorią a praktyką
Kowalska Marzena
Zyskać przewagę
Zintegrowana komunikacja w nowoczesnym marketingu. Między teorią a praktyką
Kowalska Marzena
- Wydawnictwo: Adam Marszałek
- Rok wydania: 2007
- ISBN: 9788374416580
- Ilość stron: 362
- Format: 15.5x22.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Zyskać przewagę - Kowalska Marzena
Praca dr Marzeny Kowalskiej może zainteresować praktyków, teoretyków i studentów marketingu, zarządzania oraz komunikacji. Autorka systematyzuje zagadnienia zintegrowanej komunikacji do organizacji. [...] Charakteryzuje czynniki stymulujące wprowadzanie zintegrowaniej komunikacji, atakże ukazuje bariery związane z praktyką jej stosowania. [...] Walorem pracy jest m.in. ukazanie zintegrowanej komunikacji na tle ewolucji marketingu, zwłaszcza w aspekcie marketingu relacyjnego i marketingu wartości.
Fragment z recenzji dr hab. Teresy Sasińskiej-Klas, prof. UJ
Szczegóły: Zyskać przewagę - Kowalska Marzena
Tytuł: Zyskać przewagę
Podtytuł: Zintegrowana komunikacja w nowoczesnym marketingu. Między teorią a praktyką
Autor: Kowalska Marzena
Wydawnictwo: Adam Marszałek
ISBN: 9788374416580
Języki: polski
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 362
Format: 15.5x22.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.54 kg