Zyskać przewagę Zintegrowana komunikacja w nowoczesnym marketingu. Między teorią a praktyką

Książka

Zyskać przewagę
Zintegrowana komunikacja w nowoczesnym marketingu. Między teorią a praktyką

  • Wydawnictwo: Adam Marszałek
  • Rok wydania: 2007
  • ISBN: 9788374416580
  • Ilość stron: 362
  • Format: 15.5x22.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 39,20 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 39,20 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Zyskać przewagę - Kowalska Marzena

Praca dr Marzeny Kowalskiej może zainteresować praktyków, teoretyków i studentów marketingu, zarządzania oraz komunikacji. Autorka systematyzuje zagadnienia zintegrowanej komunikacji do organizacji. [...] Charakteryzuje czynniki stymulujące wprowadzanie zintegrowaniej komunikacji, atakże ukazuje bariery związane z praktyką jej stosowania. [...] Walorem pracy jest m.in. ukazanie zintegrowanej komunikacji na tle ewolucji marketingu, zwłaszcza w aspekcie marketingu relacyjnego i marketingu wartości.
Fragment z recenzji dr hab. Teresy Sasińskiej-Klas, prof. UJ


Szczegóły: Zyskać przewagę - Kowalska Marzena

Tytuł: Zyskać przewagę
Podtytuł: Zintegrowana komunikacja w nowoczesnym marketingu. Między teorią a praktyką
Autor: Kowalska Marzena
Wydawnictwo: Adam Marszałek
ISBN: 9788374416580
Języki: polski
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 362
Format: 15.5x22.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.54 kg


Recenzje: Zyskać przewagę - Kowalska Marzena

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×