Marketing - podręcznik

Książka

Marketing - podręcznik

  • Wydawnictwo: eMPi2
  • Rok wydania: 2008
  • ISBN: 8389654649
  • Ilość stron: 190
  • Oprawa: miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 17,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 17,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing - podręcznik - Marian Pietraszewski

Podręcznik omawia marketing oraz przedstawia jego elementy, m.in. badanie rynku, kształtowanie produktu, politykę cen, dystrybucję i promocję. Zawiera też treści dotyczące organizacji marketingu w przedsiębiorstwie, stosowanych strategii i planowania marketingowego.

Zaletą książki jest częste odnoszenie wiedzy teoretycznej do praktycznych przykładów z życia gospodarczego, dzięki czemu nie jest ona zbiorem definicji, ale spojrzeniem na różne działania życia codziennego pod kątem marketingu. Korespondują z tym pytania do przemyślenia i dyskusji adresowane do ucznia, motywujące go do uważnego obserwowania otoczenia i wyciągania wniosków. Warto również zwrócić uwagę na opracowanie graficzne publikacji, na wykresy, rysunki, tabele oraz wzory.


Szczegóły: Marketing - podręcznik - Marian Pietraszewski

Tytuł: Marketing - podręcznik
Podtytuł:

Autor: Marian Pietraszewski
Wydawnictwo: eMPi2
Kod paskowy: 9788389654649
ISBN: 8389654649
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 190
Oprawa: miękka
Waga: 0.32 kg


Recenzje: Marketing - podręcznik - Marian Pietraszewski

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×