Marketing - podręcznik
Marian Pietraszewski
Marketing - podręcznik
Marian Pietraszewski
- Wydawnictwo: eMPi2
- Rok wydania: 2008
- ISBN: 8389654649
- Ilość stron: 190
- Oprawa: miękka
Niedostępna
Opis: Marketing - podręcznik - Marian Pietraszewski
Podręcznik omawia marketing oraz przedstawia jego elementy, m.in. badanie rynku, kształtowanie produktu, politykę cen, dystrybucję i promocję. Zawiera też treści dotyczące organizacji marketingu w przedsiębiorstwie, stosowanych strategii i planowania marketingowego.
Zaletą książki jest częste odnoszenie wiedzy teoretycznej do praktycznych przykładów z życia gospodarczego, dzięki czemu nie jest ona zbiorem definicji, ale spojrzeniem na różne działania życia codziennego pod kątem marketingu. Korespondują z tym pytania do przemyślenia i dyskusji adresowane do ucznia, motywujące go do uważnego obserwowania otoczenia i wyciągania wniosków. Warto również zwrócić uwagę na opracowanie graficzne publikacji, na wykresy, rysunki, tabele oraz wzory.
Szczegóły: Marketing - podręcznik - Marian Pietraszewski
Tytuł: Marketing - podręcznik
Podtytuł:
Autor: Marian Pietraszewski
Wydawnictwo: eMPi2
Kod paskowy: 9788389654649
ISBN: 8389654649
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 190
Oprawa: miękka
Waga: 0.32 kg