Nowe media i polityka Internet, demokracja, kampanie wyborcze
Nowe media i polityka
Internet, demokracja, kampanie wyborcze
- Wydawnictwo: Adam Marszałek
- Rok wydania: 2009
- ISBN: 9788376113234
- Ilość stron: 291
- Format: 15.5x22.0cm
- Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Niedostępna
Cena
37,80 PLN
Opis: Nowe media i polityka
Wpływ nowoczesnej technologii na procesy demokratyczne
Nowe media a apolityka. Nowe formy komunikowania w obszarze polityki
Mediatyzacja polityki, czyli obywatel widz kontra polityk-aktor sceny politycznej
W poszukiwaniu hard newsów. Techniki public relations w komunikacji politycznej
Polskie blogi jako forma dyskursu politycznego - próba analizy zjawiska
Politycy lokalni a nowe typy komunikacji politycznej w Internecie
Szczegóły: Nowe media i polityka
Tytuł: Nowe media i polityka
Podtytuł: Internet, demokracja, kampanie wyborcze
Wydawnictwo: Adam Marszałek
Seria: Oblicza Mediów
ISBN: 9788376113234
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 291
Format: 15.5x22.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.44 kg