Zawartość mediów masowych od kultury popularnej przez studia genderowe do języka komunikowania

Książka

Zawartość mediów masowych od kultury popularnej przez studia genderowe do języka komunikowania

  • Wydawnictwo: Adam Marszałek
  • Rok wydania: 2014
  • ISBN: 9788376116280
  • Ilość stron: 366
  • Format: 15.5x22.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 52,30 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 52,30 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Zawartość mediów masowych od kultury popularnej przez studia genderowe do języka komunikowania

Niniejszy tom charakteryzuje niejednorodny dobór tematów. Poszczególne artykuły różni nie tylko tematyka, ale także metodologia, co pozwala zaprezentować heterogeniczne spojrzenie na środki masowego przekazu i przypuszczalnie przyczyni się do zwiększenia kręgu potencjalnych czytelników.
Ze Wstępu

Producent:
Wydawnictwo Adam Marszałek
ul. Lubicka 44
87-100 Toruń (PL)
tel: +48 56 664 22 35
email: [email protected]


Szczegóły: Zawartość mediów masowych od kultury popularnej przez studia genderowe do języka komunikowania

Tytuł: Zawartość mediów masowych od kultury popularnej przez studia genderowe do języka komunikowania
Wydawnictwo: Adam Marszałek
Seria: NAUKA O KOMUNIKOWANIU
ISBN: 9788376116280
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 366
Format: 15.5x22.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.548 kg


Recenzje: Zawartość mediów masowych od kultury popularnej przez studia genderowe do języka komunikowania

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: