Zawartość mediów masowych od kultury popularnej przez studia genderowe do języka komunikowania
Zawartość mediów masowych od kultury popularnej przez studia genderowe do języka komunikowania
- Wydawnictwo: Adam Marszałek
- Rok wydania: 2014
- ISBN: 9788376116280
- Ilość stron: 366
- Format: 15.5x22.0cm
- Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Niedostępna
Cena
52,30 PLN
Opis: Zawartość mediów masowych od kultury popularnej przez studia genderowe do języka komunikowania
Niniejszy tom charakteryzuje niejednorodny dobór tematów. Poszczególne artykuły różni nie tylko tematyka, ale także metodologia, co pozwala zaprezentować heterogeniczne spojrzenie na środki masowego przekazu i przypuszczalnie przyczyni się do zwiększenia kręgu potencjalnych czytelników.
Ze WstępuProducent:
Wydawnictwo Adam Marszałek
ul. Lubicka 44
87-100 Toruń (PL)
tel: +48 56 664 22 35
email: [email protected]
Szczegóły: Zawartość mediów masowych od kultury popularnej przez studia genderowe do języka komunikowania
Tytuł: Zawartość mediów masowych od kultury popularnej przez studia genderowe do języka komunikowania
Wydawnictwo: Adam Marszałek
Seria: NAUKA O KOMUNIKOWANIU
ISBN: 9788376116280
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 366
Format: 15.5x22.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.548 kg