Konkurencyjny rynek medialny Telewizja wobec nowych mediów
Radosław Sierocki
Konkurencyjny rynek medialny
Telewizja wobec nowych mediów
Radosław Sierocki
- Wydawnictwo: Adam Marszałek
- Rok wydania: 2011
- ISBN: 9788377800157
- Ilość stron: 315
- Oprawa: miękka
Niedostępna
Opis: Konkurencyjny rynek medialny - Radosław Sierocki
Funkcjonowanie i rozwój nowych mediów, podobnie jak nowych zjawisk i tendencji w mediach „tradycyjnych”, oraz ich ocena i przewidywanie skutków to główny nurt w badaniach współczesnego medioznawstwa. I jest to w pełni zrozumiałe, gdyż jesteśmy świadkami zmian tak dynamicznych, iż często nie nadąża za nimi refleksja naukowa. Dlatego z wielkim uznaniem podejmuję się recenzj i publikacji, która z racji swej problematyki poszerza dorobek polskiego medioznawstwa o nowe badania, analizy i teorie dotyczące nowych mediów i „tradycyjnej” telewizji.
Z recenzji prof. dr hab. Katarzyny Pokornej-Ignatowicz
Szczegóły: Konkurencyjny rynek medialny - Radosław Sierocki
Tytuł: Konkurencyjny rynek medialny
Podtytuł: Telewizja wobec nowych mediów
Autor: Radosław Sierocki
Wydawnictwo: Adam Marszałek
ISBN: 9788377800157
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 315
Oprawa: miękka
Waga: 0.5 kg