Media relations w sektorze rolno-spożywczym
Anita Szczykutowicz
Media relations w sektorze rolno-spożywczym
Anita Szczykutowicz
- Wydawnictwo: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego.
- Rok wydania: 2012
- ISBN: 9788375833812
- Ilość stron: 154
- Oprawa: miękka
Niedostępna
Opis: Media relations w sektorze rolno-spożywczym - Anita Szczykutowicz
Dr Marek Sawicki - Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi
Prof. dr hab. Wiesław Bielawski - Prorektor ds. Rozwoju Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego
Wstęp - Ewa Jaska, Anita Szczykutowicz
Część I. WSPÓŁPRACA Z MEDIAMI W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM
Part I. WORKING WITH THE MEDIA IN THE INFORMATION SOCIETY
Maciej Mrozowski
Budowanie relacji z mediami w społeczeństwie sieciowym, czyli opera w dwóch aktach
Building Relationships with the Media in the Network Society - an Opera in Two Acts
Franciszek Kampka
Wiarygodność a ryzyko w media relations
Reliability and Risk in Media Relations
Jacek A. Żurawski
Reklama w mediach i w prawie nieuczciwej konkurencji
Media Advertising and the Unfair Competition Law
Stanisław Jędrzejewski
Media publiczne a nowe media
Public Media and New Media
Ewa Jaska
Media relations w jednostkach samorządu terytorialnego
Media Relations in Local Government Units
Część II. DZIAŁANIA KOMUNIKACYJNE W SEGMENCIE RYNKU ROLNEGO I SPOŻYWCZEGO
Part II. COMMUNICATION ACTIVITIES IN THE AGRICULTURE AND FOOD SECTOR
Anita Szczykutowicz
Promocja polskiej żywności w mediach - Program Poznaj Dobrą Żywność
Promotion of Polish Food in the Media - Try Fine Food Programme
Monika Świątkowska
Nowe formy komunikacji marketingowej na rynku żywności
New Forms of Marketing Communication in the Food Market
Tadeusz Skoczek
ACTA, GMO, Slow Food - nowe przykłady relacji medialnych
ACTA, GM, Slow Food - New Examples of Media Coverage
Część III. OBECNOŚĆ PROBLEMATYKI WIEJSKIEJ I ROLNICZEJ W PRZEKAZIE MEDIALNYM ORAZ JEJ ODBIÓR
Part III. THE PRESENCE OF AGRICULTURE AND RURAL ISSUES IN MEDIA AND THEIR RECEPTION
Anna Parzonko
Znaczenie informacji w rozwoju lokalnym
The Role of Information in Local Development
Mariusz Kosieradzki
Audycje rolnicze w oddziałach terenowych Telewizji Polskiej - stan i perspektywy
Programmes on Agriculture on Regional Channels of Polish Public Television
- the Current Status and Perspectives
Krystyna Krzyżanowska
Źródła informacji rolniczej w odbiorze społecznym
The Sources of Agricultural Information in Public Perception
Agnieszka Werenowska
Rozpoznawalność audycji telewizyjnych o tematyce rolniczej wśród studentów
Recognition of Television Programs on Agriculture among Students
Szczegóły: Media relations w sektorze rolno-spożywczym - Anita Szczykutowicz
Tytuł: Media relations w sektorze rolno-spożywczym
Podtytuł:
Autor: Anita Szczykutowicz
Wydawnictwo: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego.
ISBN: 9788375833812
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 154
Oprawa: miękka
Waga: 0.34 kg