Media relations w sektorze rolno-spożywczym

Książka

Media relations w sektorze rolno-spożywczym

Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 25,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 25,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Media relations w sektorze rolno-spożywczym - Anita Szczykutowicz

Dr Marek Sawicki - Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi

Prof. dr hab. Wiesław Bielawski - Prorektor ds. Rozwoju Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego

Wstęp - Ewa Jaska, Anita Szczykutowicz

Część I. WSPÓŁPRACA Z MEDIAMI W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM

Part I. WORKING WITH THE MEDIA IN THE INFORMATION SOCIETY

Maciej Mrozowski

Budowanie relacji z mediami w społeczeństwie sieciowym, czyli opera w dwóch aktach

Building Relationships with the Media in the Network Society - an Opera in Two Acts

Franciszek Kampka

Wiarygodność a ryzyko w media relations

Reliability and Risk in Media Relations

Jacek A. Żurawski

Reklama w mediach i w prawie nieuczciwej konkurencji

Media Advertising and the Unfair Competition Law

Stanisław Jędrzejewski

Media publiczne a nowe media

Public Media and New Media

Ewa Jaska

Media relations w jednostkach samorządu terytorialnego

Media Relations in Local Government Units

Część II. DZIAŁANIA KOMUNIKACYJNE W SEGMENCIE RYNKU ROLNEGO I SPOŻYWCZEGO

Part II. COMMUNICATION ACTIVITIES IN THE AGRICULTURE AND FOOD SECTOR

Anita Szczykutowicz

Promocja polskiej żywności w mediach - Program Poznaj Dobrą Żywność

Promotion of Polish Food in the Media - Try Fine Food Programme

Monika Świątkowska

Nowe formy komunikacji marketingowej na rynku żywności

New Forms of Marketing Communication in the Food Market

Tadeusz Skoczek

ACTA, GMO, Slow Food - nowe przykłady relacji medialnych

ACTA, GM, Slow Food - New Examples of Media Coverage

Część III. OBECNOŚĆ PROBLEMATYKI WIEJSKIEJ I ROLNICZEJ W PRZEKAZIE MEDIALNYM ORAZ JEJ ODBIÓR

Part III. THE PRESENCE OF AGRICULTURE AND RURAL ISSUES IN MEDIA AND THEIR RECEPTION

Anna Parzonko

Znaczenie informacji w rozwoju lokalnym

The Role of Information in Local Development

Mariusz Kosieradzki

Audycje rolnicze w oddziałach terenowych Telewizji Polskiej - stan i perspektywy

Programmes on Agriculture on Regional Channels of Polish Public Television

- the Current Status and Perspectives

Krystyna Krzyżanowska

Źródła informacji rolniczej w odbiorze społecznym

The Sources of Agricultural Information in Public Perception

Agnieszka Werenowska

Rozpoznawalność audycji telewizyjnych o tematyce rolniczej wśród studentów

Recognition of Television Programs on Agriculture among Students


Szczegóły: Media relations w sektorze rolno-spożywczym - Anita Szczykutowicz

Tytuł: Media relations w sektorze rolno-spożywczym
Podtytuł:

Autor: Anita Szczykutowicz
Wydawnictwo: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego.
ISBN: 9788375833812
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 154
Oprawa: miękka
Waga: 0.34 kg


Recenzje: Media relations w sektorze rolno-spożywczym - Anita Szczykutowicz

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×