Marketing partnerski na rynku usług
Furtak Robert
Marketing partnerski na rynku usług
Furtak Robert
- Wydawnictwo: PWE
- Rok wydania: 2003
- ISBN: 8320814723
- Ilość stron: 252
- Format: 15.0x21.0cm
- Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Niedostępna
Cena
31,00 PLN
Opis: Marketing partnerski na rynku usług - Furtak Robert
Autor, wyjaśniając koncepcję marketingu partnerskiego na rynku usług omówił niektóre aspekty marketingu usług, skoncentrował się na tworzeniu długookresowych więzi z klientami, opisał wybrane czynniki wpływające na pogłębianie więzi z klientami, zaprezentował modelowe ujęcie koncepcji marketingu partnerskiego. Książka jest adresowana do studentów uczelni ekonomicznych oraz słuchaczy licznych studiów podyplomowych oraz menedżerów zajmujących się tą tematyka w praktyce.
Szczegóły: Marketing partnerski na rynku usług - Furtak Robert
Tytuł: Marketing partnerski na rynku usług
Autor: Furtak Robert
Wydawnictwo: PWE
Kod paskowy: 9788320814729
ISBN: 8320814723
Języki: polski
Rok wydania: 2003
Ilość stron: 252
Format: 15.0x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.275 kg