Marketing partnerski na rynku usług

Książka

Marketing partnerski na rynku usług

  • Wydawnictwo: PWE
  • Rok wydania: 2003
  • ISBN: 8320814723
  • Ilość stron: 252
  • Format: 15.0x21.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 31,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 31,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing partnerski na rynku usług - Furtak Robert

Autor, wyjaśniając koncepcję marketingu partnerskiego na rynku usług omówił niektóre aspekty marketingu usług, skoncentrował się na tworzeniu długookresowych więzi z klientami, opisał wybrane czynniki wpływające na pogłębianie więzi z klientami, zaprezentował modelowe ujęcie koncepcji marketingu partnerskiego. Książka jest adresowana do studentów uczelni ekonomicznych oraz słuchaczy licznych studiów podyplomowych oraz menedżerów zajmujących się tą tematyka w praktyce.


Szczegóły: Marketing partnerski na rynku usług - Furtak Robert

Tytuł: Marketing partnerski na rynku usług
Autor: Furtak Robert
Wydawnictwo: PWE
Kod paskowy: 9788320814729
ISBN: 8320814723
Języki: polski
Rok wydania: 2003
Ilość stron: 252
Format: 15.0x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.275 kg


Recenzje: Marketing partnerski na rynku usług - Furtak Robert

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×