Chaos Zarządzanie i marketing w erze turbulencji
Kotler Philip, Caslione John A.
Chaos
Zarządzanie i marketing w erze turbulencji
Kotler Philip, Caslione John A.
- Wydawnictwo: MT Biznes
- Rok wydania: 2013
- ISBN: 9788377464632
- Ilość stron: 216
- Format: 15.8x23.3cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Chaos - Kotler Philip, Caslione John A.
Praktyczna, interesująca i aktualna książka Chaos stanowi nieodzowny przewodnik dla wszystkich liderów, którzy teraz chcą przetrwać burze gospodarcze, a w przyszłości prosperować pomimo nieuniknionych zawirowań.
Żyjemy w erze turbulencji to już wiemy, ale jak się przyzwyczaić do tych ciągłych zmian i wstrząsów
Znani stratedzy gospodarczy, Philip Kotler i John Caslione, przedstawiają intrygującą choć niepokojącą tezę, że burzliwe czasy nie są żadną aberracją, lecz stanowią nowe oblicze normalności. Obecna zapaść gospodarcza należy do elementów niestabilnej epoki turbulencji, w której globalizacja i technologia całemu światu dają ogromne szanse, ale także stwarzają gigantyczne ryzyko. Ten świat rozciera na miazgę nieprzygotowanych, a wynagradza zapobiegliwych, czyli te dziarskie firmy, które potrafiły przewidzieć potencjalne zagrożenia i szybko na nie zareagować.
Przerażenie budzi uświadomienie sobie, że gdy następuje chaos, nie mamy nawet listka figowego, za którym moglibyśmy się schować chyba że potrafimy chaos przewidzieć i odpowiednio zareagować, aby bezpiecznie przeprowadzić przezeń naszą firmę, nasz oddział, region lub departament.
fragment książki
Szczegóły: Chaos - Kotler Philip, Caslione John A.
Tytuł: Chaos
Podtytuł: Zarządzanie i marketing w erze turbulencji
Autor: Kotler Philip, Caslione John A.
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788377464632
Tytuł oryginału: Chaotics The Business of Managing and Marketing in The Age of Turbulence
Tłumacz: Dariusz Bakalarz
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 216
Format: 15.8x23.3cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.3 kg