Komunikacja wizualna w prasie i w mediach elektronicznych

Książka

Komunikacja wizualna w prasie i w mediach elektronicznych

  • Wydawnictwo: Poltext
  • Rok wydania: 2013
  • ISBN: 9788375612059
  • Ilość stron: 224
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 44,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 44,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Komunikacja wizualna w prasie i w mediach elektronicznych

Obrazowa forma porozumiewania się ludzi jest bardzo odległa i znana niemal od początku świata. Właściwie nie wiadomo, czy pierwszym narzędziem porozumiewania się było słowo, czy obraz. O początkach obu modeli komunikowania wiemy tyle samo: z okresu przedhistorycznego zachowały się rysunki naskalne z Ziemi Arnhema w północnej Australii, z grot Lascaux w południowej Francji, z Tassili w północnej Algierii, ale za Ewangelią św. Jana powtarzamy: na początku było Słowo..., które utożsamia się z Bogiem, a więc początkiem świata.


Szczegóły: Komunikacja wizualna w prasie i w mediach elektronicznych

Tytuł: Komunikacja wizualna w prasie i w mediach elektronicznych
Wydawnictwo: Poltext
Seria: AKADEMICKIE WARSZTATY DZIENNIKARSKIE
ISBN: 9788375612059
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 224
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.37 kg


Recenzje: Komunikacja wizualna w prasie i w mediach elektronicznych

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: