OD POMYSŁU DO ZYSKU
ADAM JOLLY
OD POMYSŁU DO ZYSKU
ADAM JOLLY
- Wydawnictwo: Helion
- Rok wydania: 2006
- ISBN: 8324601155
- Ilość stron: 221
- Format: 14 x 21 cm
- Oprawa: broszurowa
Niedostępna
Opis: OD POMYSŁU DO ZYSKU - ADAM JOLLY
Kiedyś Twój rynek zapełni się konkurentami. Będziesz chciał się od nich odciąć: stworzyć niezrównany produkt i wkroczyć na niezajęty teren. Już teraz pomyśl, jak to zrobisz. Jak znajdziesz nowe pomysły i jak wybierzesz najlepsze z nich? Jak zamienisz ideę w gotowy produkt? I najważniejsze: jak wykorzystasz wartość handlową pomysłu i jak wytworzysz zysk? Odpowiedzi znajdziesz w tej książce.
"Innowacja" -- tego słowa nadużywają ludzie, którzy robią najwięcej hałasu, ale najmniej rozumieją. Dlatego na rynku jest mnóstwo pozornych innowacji: prostych ulepszeń powielanych przez innych w parę tygodni. Tymczasem prawdziwa innowacja jest rewolucyjna: obala wcześniejsze normy, wskazuje milionom nową drogę, a konkurenci orientują się w sytuacji o wiele za późno. Niełatwo jest stworzyć coś takiego, dlatego jako innowator będziesz potrzebować wsparcia, jakie daje Ci autor. W książce wykorzystano doświadczenia przedsiębiorców i instytucji wspierających innowacyjność, takich jak Innovation Centre Capgemini, Euro RSCC, Saatchi & Saatchi czy Interbrand. Adam Jolly poprowadzi Cię drogą innowatora, od pomysłu do zysków.
Szczegóły: OD POMYSŁU DO ZYSKU - ADAM JOLLY
Tytuł: OD POMYSŁU DO ZYSKU
Autor: ADAM JOLLY
Wydawnictwo: Helion
Kod paskowy: 9788324601158
ISBN: 8324601155
Rok wydania: 2006
Ilość stron: 221
Format: 14 x 21 cm
Oprawa: broszurowa