Natchnienie i fart czyli Innowacja i przedsiębiorczość
Drucker Peter F.
Natchnienie i fart czyli Innowacja i przedsiębiorczość
Drucker Peter F.
- Wydawnictwo: Studio Emka
- Rok wydania: 2004
- ISBN: 8388931490
- Ilość stron: 324
- Format: 16x24cm
- Oprawa: Twarda
Niedostępna
Opis: Natchnienie i fart czyli Innowacja i przedsiębiorczość - Drucker Peter F.
"Natchnienie i fart, czyli innowacja i przedsiębiorczość? to książka, która zachwyca menedżerów wszelkiego rodzaju działalności gospodarczej, wykładowców i studentów zarządzania i biznesu. Książka ta, jakże oryginalna w podejściu, jest praktycznym i oświecającym studium podstawowej sfery niezwykle istotnej dla współczesnego świata.
Producent:
Wydawnictwo Studio Emka
Zapłocie 32 C
02-970 Warszawa (PL)
tel: 507780504
email: [email protected]
Szczegóły: Natchnienie i fart czyli Innowacja i przedsiębiorczość - Drucker Peter F.
Tytuł: Natchnienie i fart czyli Innowacja i przedsiębiorczość
Autor: Drucker Peter F.
Wydawnictwo: Studio Emka
Kod paskowy: 9788388931499
ISBN: 8388931490
Tytuł oryginału: INNOVATION AND EHTPRENEURSHIP
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Czerwi
Języki: polski
Rok wydania: 2004
Ilość stron: 324
Format: 16x24cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.675 kg
Recenzje: Natchnienie i fart czyli Innowacja i przedsiębiorczość - Drucker Peter F.
Informacje:
Inne pozycje tego autora: Drucker Peter F. (5)
- Menedżer skuteczny. Efektywności można się nauczyć (MT Biznes) - Miękka ze skrzydełkami
- 100 lat Harvard Business Review. Biznesowe artykuły i koncepcje stulecia (Rebis) - Twarda
- Praktyka zarządzania (MT Biznes) - Twarda
- Menedżer skuteczny. Efektywności można się nauczyć (MT Biznes) - Twarda
- Klucz do public relations (Petrus) -