Władza komunikacji
Manuel Castells
Władza komunikacji
Manuel Castells
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Rok wydania: 2013
- ISBN: 9788301170219
- Ilość stron: 516
- Format: 16.8x23.8cm
- Oprawa: Twarda
Niedostępna
Opis: Władza komunikacji - Manuel Castells
Najnowsza książka Manuela Castellsa przenosi rozważania na temat wieku informacji w nowe stulecie. Castells podejmuje w niej temat wzajemnych związków między władzą a komunikacją, pokazując, na ile każda forma politycznego zaangażowania jest uzależniona od kontrolowania przepływu i treści informacji. Odpowiada przy tym na pytania, dlaczego tak ważne jest zarządzanie procesami komunikacyjnymi oraz jaką rolę odgrywa przemysł medialny i polityka państwa w rozwoju komunikacji masowej w ramach społeczeństwa sieci. Bazując na wielu przykładach, takich jak kampania prezydencka Baracka Obamy czy dezinformowanie społeczeństwa amerykańskiego na temat wojny w Iraku, wskazuje również na nowy emancypacyjny wymiar komunikacji, który określa mianem komunikacji ?ja?. Manuel Castells ? hiszpański socjolog wykładający na Uniwersytecie Kalifornijskim w Berkeley, ale związany z uniwersytetami na całym świecie, gdzie prowadził swoje wieloletnie badania poświęcone społeczeństwu sieciowemu. Autor ponad 20 książek, laureat wielu prestiżowych nagród, którego nazwisko stało się już klasyką w socjologicznych badaniach internetu.
Szczegóły: Władza komunikacji - Manuel Castells
Tytuł: Władza komunikacji
Autor: Manuel Castells
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301170219
Tytuł oryginału: Communication Power.
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Jedliński Jakub, Tomanek Paweł
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 516
Format: 16.8x23.8cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.72 kg