Marketing społeczny w organizacjach komercyjnych i non-profit
Aleksandra Spychała
Marketing społeczny w organizacjach komercyjnych i non-profit
Aleksandra Spychała
- Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
- Rok wydania: 2013
- ISBN: 9788372053152
- Ilość stron: 174
- Oprawa: miękka
Niedostępna
Opis: Marketing społeczny w organizacjach komercyjnych i non-profit - Aleksandra Spychała
Pojawiające się coraz liczniejsze przykłady współdziałania organizacji komercyjnych i non profit na rynku stanowiły impuls do podjęcia przez pracowników naukowych Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu badań nad zjawiskiem adaptacji cause marketingu. Ich celem było rozpoznanie warunków nawiązania współpracy przedsiębiorstw i organizacji pozarządowych, porównanie cech zachowań i oczekiwań tych podmiotów, a także zachowań konsumentów i internautów uczestniczących w akcjach społecznych.
Niniejsza książka prezentuje wyniki tego badania w czterech rozdziałąch:
• marketing społeczny w praktyce organizacji pozarządowych i przedsiębiorstw,
• marketing wspólnej sprawy (cause marketing),
• programy społeczne – instrumenty cause marketingu,
• cause marketing w Internecie.
Szczegóły: Marketing społeczny w organizacjach komercyjnych i non-profit - Aleksandra Spychała
Tytuł: Marketing społeczny w organizacjach komercyjnych i non-profit
Podtytuł:
Autor: Aleksandra Spychała
Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
ISBN: 9788372053152
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 174
Oprawa: miękka
Waga: 0.31 kg