Marketing społeczny w organizacjach komercyjnych i non-profit

Książka

Marketing społeczny w organizacjach komercyjnych i non-profit

Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 32,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 32,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing społeczny w organizacjach komercyjnych i non-profit - Aleksandra Spychała

Pojawiające się coraz liczniejsze przykłady współdziałania organizacji komercyjnych i non profit na rynku stanowiły impuls do podjęcia przez pracowników naukowych Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu badań nad zjawiskiem adaptacji cause marketingu. Ich celem było rozpoznanie warunków nawiązania współpracy przedsiębiorstw i organizacji pozarządowych, porównanie cech zachowań i oczekiwań tych podmiotów, a także zachowań konsumentów i internautów uczestniczących w akcjach społecznych.



Niniejsza książka prezentuje wyniki tego badania w czterech rozdziałąch:

• marketing społeczny w praktyce organizacji pozarządowych i przedsiębiorstw,

• marketing wspólnej sprawy (cause marketing),

• programy społeczne – instrumenty cause marketingu,

• cause marketing w Internecie.


Szczegóły: Marketing społeczny w organizacjach komercyjnych i non-profit - Aleksandra Spychała

Tytuł: Marketing społeczny w organizacjach komercyjnych i non-profit
Podtytuł:

Autor: Aleksandra Spychała
Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
ISBN: 9788372053152
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 174
Oprawa: miękka
Waga: 0.31 kg


Recenzje: Marketing społeczny w organizacjach komercyjnych i non-profit - Aleksandra Spychała

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×