Obszary badań wizerunku

Książka

Obszary badań wizerunku

  • Wydawnictwo: Aspra
  • Rok wydania: 2013
  • ISBN: 9788375454109
  • Ilość stron: 150
  • Format: 14.5x20.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 25,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 25,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Obszary badań wizerunku

Nie istnieje zunifikowana koncepcja wyjaśniająca jednoznacznie, czym jest wizerunek. Dominują opracowania psychologiczne oraz marketingowe i public relations. Książka zawiera zarówno część teoretyczną, jak i praktyczne wskazówki zawarte w planach badawczych, jak badać wizerunek osoby lub organizacji. To opracowanie naukowe, które dostarcza narzędzi do operacjonalizacji zainteresowań badawczych w postaci ram teoretycznych oraz konkretnych planów analizy wizerunku.

Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.


Szczegóły: Obszary badań wizerunku

Tytuł: Obszary badań wizerunku
Wydawnictwo: Aspra
ISBN: 9788375454109
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 150
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.19 kg


Recenzje: Obszary badań wizerunku

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×