Obszary badań wizerunku
Obszary badań wizerunku
- Wydawnictwo: Aspra
- Rok wydania: 2013
- ISBN: 9788375454109
- Ilość stron: 150
- Format: 14.5x20.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Obszary badań wizerunku
Nie istnieje zunifikowana koncepcja wyjaśniająca jednoznacznie, czym jest wizerunek. Dominują opracowania psychologiczne oraz marketingowe i public relations. Książka zawiera zarówno część teoretyczną, jak i praktyczne wskazówki zawarte w planach badawczych, jak badać wizerunek osoby lub organizacji. To opracowanie naukowe, które dostarcza narzędzi do operacjonalizacji zainteresowań badawczych w postaci ram teoretycznych oraz konkretnych planów analizy wizerunku.
Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Szczegóły: Obszary badań wizerunku
Tytuł: Obszary badań wizerunku
Wydawnictwo: Aspra
ISBN: 9788375454109
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 150
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.19 kg