Marketing Mechanizmy gry rynkowej
Joanna Szwacka-Mokrzycka
Marketing
Mechanizmy gry rynkowej
Joanna Szwacka-Mokrzycka
- Wydawnictwo: SGGW Wydawnictwo Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
- Rok wydania: 2012
- ISBN: 9788375834192
- Ilość stron: 135
- Oprawa: miękka
Niedostępna
Opis: Marketing - Joanna Szwacka-Mokrzycka
Współczesną gospodarkę charakteryzuje postępujący proces globalizacji, wiążący się z potrzebą poszukiwania coraz bardziej wyrafinowanych metod dochodzenia do klienta w różnych strefach aktywności rynkowej przedsiębiorstwa. Wyłania się zatem coraz większa potrzeba znajomości reguł mechanizmu rynkowego i umiejętności stosowania elastycznych narzędzi marketingowych w zależności od warunków działania, w jakich znalazło się przedsiębiorstwo.
Celem prezentowanej książki jest przedstawienie istoty i kierunków rozwoju współczesnego marketingu z uwzględnieniem specyfiki poszczególnych rynków i związanym z tym doborem instrumentarium marketingowego.
Szczegóły: Marketing - Joanna Szwacka-Mokrzycka
Tytuł: Marketing
Podtytuł: Mechanizmy gry rynkowej
Autor: Joanna Szwacka-Mokrzycka
Wydawnictwo: SGGW Wydawnictwo Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
ISBN: 9788375834192
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 135
Oprawa: miękka
Waga: 0.24 kg