Marketing Mechanizmy gry rynkowej

Książka

Marketing
Mechanizmy gry rynkowej

Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 20,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 20,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing - Joanna Szwacka-Mokrzycka

Współczesną gospodarkę charakteryzuje postępujący proces globalizacji, wiążący się z potrzebą poszukiwania coraz bardziej wyrafinowanych metod dochodzenia do klienta w różnych strefach aktywności rynkowej przedsiębiorstwa. Wyłania się zatem coraz większa potrzeba znajomości reguł mechanizmu rynkowego i umiejętności stosowania elastycznych narzędzi marketingowych w zależności od warunków działania, w jakich znalazło się przedsiębiorstwo.



Celem prezentowanej książki jest przedstawienie istoty i kierunków rozwoju współczesnego marketingu z uwzględnieniem specyfiki poszczególnych rynków i związanym z tym doborem instrumentarium marketingowego.


Szczegóły: Marketing - Joanna Szwacka-Mokrzycka

Tytuł: Marketing
Podtytuł: Mechanizmy gry rynkowej

Autor: Joanna Szwacka-Mokrzycka
Wydawnictwo: SGGW Wydawnictwo Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
ISBN: 9788375834192
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 135
Oprawa: miękka
Waga: 0.24 kg


Recenzje: Marketing - Joanna Szwacka-Mokrzycka

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Inne pozycje tego autora: Joanna Szwacka-Mokrzycka (1)