Podstawy marketingu dla inżynierów
Jendrzejczak Elżbieta, Tomczak Agnieszka
Podstawy marketingu dla inżynierów
Jendrzejczak Elżbieta, Tomczak Agnieszka
- Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej
- Rok wydania: 2003
- ISBN: 9788372073662
- Ilość stron: 170
- Format: 17.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Podstawy marketingu dla inżynierów - Jendrzejczak Elżbieta, Tomczak Agnieszka
Inżynierowie przestali pełnić w marketingu rolę głównie bierną, a ich udział w wielu dziedzinach decyduje o sukcesie rynkowym, także w dziedzinach, które tradycyjnie były domeną ekonomistów. Sprawia to, że podstawowe wiadomości z dziedziny marketingu są inżynierowi niezbędne. W skrypcie w syntetycznej formie wyjaśniona została istota marketingu i rola, jaką pełni w nim inżynier. Ponieważ zawarta w skrypcie treść koresponduje z materiałem trzydziestogodzinnego bloku ćwiczeń, zawarte w nim opracowania przykładowych pytań problemowych i testowych ułatwiają studentom przygotowanie do zaliczenia przedmiotu i egzaminu.
Szczegóły: Podstawy marketingu dla inżynierów - Jendrzejczak Elżbieta, Tomczak Agnieszka
Tytuł: Podstawy marketingu dla inżynierów
Autor: Jendrzejczak Elżbieta, Tomczak Agnieszka
Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej
ISBN: 9788372073662
Języki: polski
Rok wydania: 2003
Ilość stron: 170
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.298 kg