Podstawy marketingu dla inżynierów

,

Książka

Podstawy marketingu dla inżynierów

,

Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 17,50 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 17,50 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Podstawy marketingu dla inżynierów - Jendrzejczak Elżbieta, Tomczak Agnieszka

Inżynierowie przestali pełnić w marketingu rolę głównie bierną, a ich udział w wielu dziedzinach decyduje o sukcesie rynkowym, także w dziedzinach, które tradycyjnie były domeną ekonomistów. Sprawia to, że podstawowe wiadomości z dziedziny marketingu są inżynierowi niezbędne. W skrypcie w syntetycznej formie wyjaśniona została istota marketingu i rola, jaką pełni w nim inżynier. Ponieważ zawarta w skrypcie treść koresponduje z materiałem trzydziestogodzinnego bloku ćwiczeń, zawarte w nim opracowania przykładowych pytań problemowych i testowych ułatwiają studentom przygotowanie do zaliczenia przedmiotu i egzaminu.


Szczegóły: Podstawy marketingu dla inżynierów - Jendrzejczak Elżbieta, Tomczak Agnieszka

Tytuł: Podstawy marketingu dla inżynierów
Autor: Jendrzejczak Elżbieta, Tomczak Agnieszka
Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej
ISBN: 9788372073662
Języki: polski
Rok wydania: 2003
Ilość stron: 170
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.298 kg


Recenzje: Podstawy marketingu dla inżynierów - Jendrzejczak Elżbieta, Tomczak Agnieszka

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×