Mapy recepcji reklamy

Książka

Mapy recepcji reklamy

  • Wydawnictwo: PWE
  • Rok wydania: 2013
  • ISBN: 9788320820782
  • Ilość stron: 212
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 59,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 59,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Mapy recepcji reklamy - Grzegorczyk Adam

W książce została przedstawiona wiedza o procesach percepcji i recepcji reklamy. Autor zaprezentował nowe podejście do poszczególnych, analizowanych w pracy zagadnień, m.in. modeli hierarchii efektów reklamy, obiektów postaw kreowanych przez reklamę, pojęcia zainteresowania, koncepcji zaangażowania, torów perswazji, modelu FCB czy systematyzacji modelu bohatera reklamy. W książce została także przedstawiona autorska metoda opisu modeli zmiany postawy (recepcji reklamy) pod wpływem oddziaływania reklamy i sposobu posługiwania się nią.
Książka jest przeznaczona dla studentów marketingu, zarządzania, dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz dla słuchaczy studiów podyplomowych. Jest ona również adresowana do praktyków odpowiadających za działania marketingowe w organizacji.


Szczegóły: Mapy recepcji reklamy - Grzegorczyk Adam

Tytuł: Mapy recepcji reklamy
Autor: Grzegorczyk Adam
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320820782
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 212
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.38 kg


Recenzje: Mapy recepcji reklamy - Grzegorczyk Adam

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: