Penguin Dictionary of Marketing

,

Penguin Dictionary of Marketing

,

  • Producent: Penguin
  • Rok produkcji: 2009
  • ISBN: 9780140515183
  • Ilość stron: 304
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 68,25 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 68,25 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Penguin Dictionary of Marketing - Phil Harris, P Harris

"The Penguin Dictionary of Marketing" is the only one-volume dictionary of its kind to offer full sections of international terms, giving it a truly global readership. Covering everything from direct marketing to slogans, political marketing to corporate affairs this is ideal for A-level and undergraduate students and anyone with an interest in this exciting and innovative discipline.


Szczegóły: Penguin Dictionary of Marketing - Phil Harris, P Harris

Tytuł: Penguin Dictionary of Marketing
Autor: Phil Harris, P Harris
Producent: Penguin
ISBN: 9780140515183
Rok produkcji: 2009
Ilość stron: 304
Oprawa: Miękka
Waga: 0.23 kg


Recenzje: Penguin Dictionary of Marketing - Phil Harris, P Harris

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×