New Perspectives on E-Commerce

, ,

New Perspectives on E-Commerce

, ,

  • Producent: Thomson Learning
  • Rok produkcji: 2000
  • ISBN: 9780619019297
  • Ilość stron: 328
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 135,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 135,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: New Perspectives on E-Commerce - James T. Perry, Gary P. Schneider, Perry

Part of the New Perspectives Series, this text provides an excellent introduction to e-commerce. Using a case-based approach, students learn the fundamentals of e-commerce through real-life business scenarios.Chapter 1: What is Electronic Commerce? Chapter 2: Creating a Successful Web Presence Chapter 3: Building an Online Store Chapter 4: Electronic Commerce Security Chapter 5: Electronic Payment Systems Chapter 6: International, Legal, and Ethical Issues Appendix A: Careers in Electronic Commerce


Szczegóły: New Perspectives on E-Commerce - James T. Perry, Gary P. Schneider, Perry

Tytuł: New Perspectives on E-Commerce
Autor: James T. Perry, Gary P. Schneider, Perry
Producent: Thomson Learning
ISBN: 9780619019297
Rok produkcji: 2000
Ilość stron: 328
Oprawa: Miękka
Waga: 0.64 kg


Recenzje: New Perspectives on E-Commerce - James T. Perry, Gary P. Schneider, Perry

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×