Framework for Marketing Management

, ,

Framework for Marketing Management

, ,

  • Producent: Prentice Hall
  • Rok produkcji: 2006
  • ISBN: 9781405846745
  • Oprawa: brak formatu
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 488,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 488,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Framework for Marketing Management - Marian Burk Wood, Philip Kotler, P Kotler

Framework for Marketing Management, 3/e Framework for Marketing Management provides authoritative marketing theory in a concise format to provide flexibility where outside cases, simulations, and projects are brought in. Marketing Plan Handbook and Marketing Plan Pro: International Edition, 2/e The Marketing Plan Handbook, 2e, guides students through the development of a realistic, customized marketing plan. It's the only guide that includes Palo Alto's award winning Marketing PlanPro 6.0 software, which includes various sample marketing plans and helps students develop their own.


Szczegóły: Framework for Marketing Management - Marian Burk Wood, Philip Kotler, P Kotler

Tytuł: Framework for Marketing Management
Autor: Marian Burk Wood, Philip Kotler, P Kotler
Producent: Prentice Hall
ISBN: 9781405846745
Rok produkcji: 2006
Oprawa: brak formatu
Waga: 1.03 kg


Recenzje: Framework for Marketing Management - Marian Burk Wood, Philip Kotler, P Kotler

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×