Public Relations Teoria praktyka perspektywy
Rozwadowska Barbara
Public Relations Teoria praktyka perspektywy
Rozwadowska Barbara
- Wydawnictwo: Studio Emka
- Rok wydania: 2009
- ISBN: 838860726X
- Ilość stron: 394
- Format: 14.0x22.0cm
- Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Niedostępna
Cena
39,50 PLN
Opis: Public Relations Teoria praktyka perspektywy - Rozwadowska Barbara
Praca ta jest solidnym, rzetelnym dziełem, omawiającym bardzo szeroką gamę zagadnień, składających się na problematykę public relations. Napisana w dobrym stylu- sprawnie, przejrzyście, komunikatywnie.
Bardzo mocną stroną tej książki są tzw. analizy przypadków, pozwalające czytelnikowi na praktyczne zweryfikowanie tekstu opisowego.
Szczegóły: Public Relations Teoria praktyka perspektywy - Rozwadowska Barbara
Tytuł: Public Relations Teoria praktyka perspektywy
Autor: Rozwadowska Barbara
Wydawnictwo: Studio Emka
Kod paskowy: 9788388607264
ISBN: 838860726X
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 394
Format: 14.0x22.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.515 kg