Public Relations Teoria praktyka perspektywy

Książka

Public Relations Teoria praktyka perspektywy

  • Wydawnictwo: Studio Emka
  • Rok wydania: 2009
  • ISBN: 838860726X
  • Ilość stron: 394
  • Format: 14.0x22.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 39,50 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 39,50 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Public Relations Teoria praktyka perspektywy - Rozwadowska Barbara

Praca ta jest solidnym, rzetelnym dziełem, omawiającym bardzo szeroką gamę zagadnień, składających się na problematykę public relations. Napisana w dobrym stylu- sprawnie, przejrzyście, komunikatywnie.

Bardzo mocną stroną tej książki są tzw. analizy przypadków, pozwalające czytelnikowi na praktyczne zweryfikowanie tekstu opisowego.


Szczegóły: Public Relations Teoria praktyka perspektywy - Rozwadowska Barbara

Tytuł: Public Relations Teoria praktyka perspektywy
Autor: Rozwadowska Barbara
Wydawnictwo: Studio Emka
Kod paskowy: 9788388607264
ISBN: 838860726X
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 394
Format: 14.0x22.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.515 kg


Recenzje: Public Relations Teoria praktyka perspektywy - Rozwadowska Barbara

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: