Racjonalność konsumpcji i zachowań konsumentów
Racjonalność konsumpcji i zachowań konsumentów
- Wydawnictwo: PWE
- Rok wydania: 2013
- ISBN: 8320815606
- Ilość stron: 228
- Format: 16.0x24.0cm
- Oprawa: Kartonowa
Niedostępna
Opis: Racjonalność konsumpcji i zachowań konsumentów
Autorzy prezentują wyniki badań procesów konsumpcji polskich gospodarstw domowych oraz racjonalności wydatków i konsumpcji w świetle przyjętych kryteriów. Przedstawiają również ocenę racjonalności zachowań konsumentów na rynku oraz wpływ na te zachowania procesu integracji Polski z Unią Europejską. W kontekście racjonalności zostały także rozpatrzone: gospodarowanie dochodami pieniężnymi przez gospodarstwa domowe, oddziaływania interpersonalne, znaczenie wizerunku/reputacji przedsiębiorstwa w procesach podejmowania decyzji przez konsumentów oraz zachowania dzieci i młodzieży jako konsumentów. Książka jest przeznaczona dla studentów i wykładowców na kierunku zarządzania i marketingu uczelni ekonomicznych oraz słuchaczy studiów podyplomowych zainteresowanych problematyką rynkowych zachowań konsumentów. Zaciekawi także przedstawicieli biznesu oraz instytucji zajmujących się ochroną praw konsumenta i jego edukacją.
Szczegóły: Racjonalność konsumpcji i zachowań konsumentów
Tytuł: Racjonalność konsumpcji i zachowań konsumentów
Wydawnictwo: PWE
Kod paskowy: 9788320815603
ISBN: 8320815606
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 228
Format: 16.0x24.0cm
Oprawa: Kartonowa
Waga: 0.325 kg
Redakcja: Kieżel Ewa