Racjonalność konsumpcji i zachowań konsumentów

Książka

Racjonalność konsumpcji i zachowań konsumentów

  • Wydawnictwo: PWE
  • Rok wydania: 2013
  • ISBN: 8320815606
  • Ilość stron: 228
  • Format: 16.0x24.0cm
  • Oprawa: Kartonowa
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 54,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 54,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Racjonalność konsumpcji i zachowań konsumentów

Autorzy prezentują wyniki badań procesów konsumpcji polskich gospodarstw domowych oraz racjonalności wydatków i konsumpcji w świetle przyjętych kryteriów. Przedstawiają również ocenę racjonalności zachowań konsumentów na rynku oraz wpływ na te zachowania procesu integracji Polski z Unią Europejską. W kontekście racjonalności zostały także rozpatrzone: gospodarowanie dochodami pieniężnymi przez gospodarstwa domowe, oddziaływania interpersonalne, znaczenie wizerunku/reputacji przedsiębiorstwa w procesach podejmowania decyzji przez konsumentów oraz zachowania dzieci i młodzieży jako konsumentów. Książka jest przeznaczona dla studentów i wykładowców na kierunku zarządzania i marketingu uczelni ekonomicznych oraz słuchaczy studiów podyplomowych zainteresowanych problematyką rynkowych zachowań konsumentów. Zaciekawi także przedstawicieli biznesu oraz instytucji zajmujących się ochroną praw konsumenta i jego edukacją.


Szczegóły: Racjonalność konsumpcji i zachowań konsumentów

Tytuł: Racjonalność konsumpcji i zachowań konsumentów
Wydawnictwo: PWE
Kod paskowy: 9788320815603
ISBN: 8320815606
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 228
Format: 16.0x24.0cm
Oprawa: Kartonowa
Waga: 0.325 kg
Redakcja: Kieżel Ewa


Recenzje: Racjonalność konsumpcji i zachowań konsumentów

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×