Directing Web Traffic

,

Directing Web Traffic

,

  • Producent: Rotovision
  • Rok produkcji: 2002
  • ISBN: 9782880467012
  • Ilość stron: 160
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 30,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 30,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Directing Web Traffic - Philip Smith, P Smith

Covering website promotion by designers for designers, this text shows how to use design effectively for the Internet. It looks at how design can create interest and awareness around a website, help attract and keep visitors and ensure that they see what you want them to. Tried and tested off- and on-line promotional strategies are covered, as are search engine maximization, navigation, advertisements (banners, pop-ups and more), on-line surveys and guerrilla marketing. Profiles of a range of sites and campaigns show how good marketing works - and what should be avoided.Creating interest; maintaining interest; directing interest; responding with interest.


Szczegóły: Directing Web Traffic - Philip Smith, P Smith

Tytuł: Directing Web Traffic
Autor: Philip Smith, P Smith
Producent: Rotovision
ISBN: 9782880467012
Rok produkcji: 2002
Ilość stron: 160
Oprawa: Twarda
Waga: 1.12 kg


Recenzje: Directing Web Traffic - Philip Smith, P Smith

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×