Rzecznik prasowy w otoczeniu mediów Teoria i praktyka

Książka

Rzecznik prasowy w otoczeniu mediów
Teoria i praktyka

  • Wydawnictwo: Universitas
  • Rok wydania: 2012
  • ISBN: 9788324222285
  • Ilość stron: 296
  • Format: 13.0x20.0cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 48,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 48,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Rzecznik prasowy w otoczeniu mediów - Gajdka Krzysztof

Bohaterami tej książki, napisanej żywym publicystycznym językiem, są rzecznicy prasowi. Czytelnik znajdzie tutaj dziesiątki przykładów udanych i nieudanych rzecznikowskich przedsięwzięć, a także ponad sto pytań i zagadnień do dyskusji, co ma być w zamiarze autora (byłego dziennikarza i rzecznika prasowego) zaproszeniem do debaty nad rolą, rangą i kondycją rzecznictwa prasowego na arenie współczesnych działań komunikacyjnych.
Książka jest podręcznikiem dla adeptów profesji medialnych (studentów, słuchaczy studiów podyplomowych, uczestników profesjonalnych szkoleń i kursów, doktorantów), a zarazem poradnikiem dla czynnych rzeczników, szczególnie tych z krótszym stażem w zawodzie. Pozycja będzie ciekawa również dla ludzi mediów, którzy po jej lekturze z całą pewnością inaczej spojrzą na współpracujących z nimi rzeczników.


Szczegóły: Rzecznik prasowy w otoczeniu mediów - Gajdka Krzysztof

Tytuł: Rzecznik prasowy w otoczeniu mediów
Podtytuł: Teoria i praktyka
Autor: Gajdka Krzysztof
Wydawnictwo: Universitas
ISBN: 9788324222285
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 296
Format: 13.0x20.0cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.34 kg


Recenzje: Rzecznik prasowy w otoczeniu mediów - Gajdka Krzysztof

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×