Modele zrównoważonego biznesu w budowie długoterminowej wartości przedsiębiorstw z uwzględnieniem ich społecznej odpowiedzialności

Książka

Modele zrównoważonego biznesu
w budowie długoterminowej wartości przedsiębiorstw z uwzględnieniem ich społecznej odpowiedzialności

  • Wydawnictwo: Difin
  • Rok wydania: 2013
  • ISBN: 9788376418377
  • Ilość stron: 440
  • Format: 16.5x24.0cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 95,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 95,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Modele zrównoważonego biznesu - Jabłoński Adam

Głównym celem książki jest opracowanie holistycznego modelu zrównoważonego biznesu, przyczyniającego się do budowy długoterminowej wartości przedsiębiorstwa odpowiedzialnego społecznie. Autor książki przedstawia także zalecenia strategiczne dla przedsiębiorców i menedżerów w kontekście stosowania modeli zrównoważonego biznesu oraz wyznacza konkluzje będące wkładem własnym autora w rozwój nauk o zarządzaniu, które dotyczą miejsca i roli modeli zrównoważonego biznesu w teorii i w praktyce zarządzania.

Prof. dr inż. Wiesław Maria Grudzewski:
() Autor książki szczególną uwagę poświęcił rozwinięciu czynników umożliwiających poszukiwanie najbardziej optymalnych rozwiązań biznesowych, aby zapewnić ciągłe, elastyczne, sprytne trwanie firmy na rynku, umożliwiające kreowanie wysokich wskaźników zysku, rentowności, produktywności, pracochłonności i skuteczności działania w ostrej bezpardonowej walce konkurencyjnej. W tym celu autor zaproponował rozwój modeli zrównoważonego biznesu opartych na zasadach VBM i CSR, uwzględniając koncepcję Stakeholders, Shareholders i Sustainability Business (). Uważam, że duże znaczenie będą miały obecnie jak i w przyszłości prace oraz doświadczenia zdobyte przez autora w formułowaniu koncepcji badań, określaniu dla nich hipotez badawczych, przedstawianiu metod badawczych i scharakteryzowaniu podjętych w badaniach prób. Szczególne znaczenie dla teoretyków i praktyków biznesu będą miały koncepcje autora dotyczące proponowanej konstrukcji graficznej modelu zrównoważonego biznesu oraz jego nowe określenia i definicje przeanalizowane pod kątem przeprowadzonych badań.

Prof. dr hab. Tadeusz Oleksyn:
Podjęty temat jest ważny i na czasie. Autor wiąże ze sobą trzy zagadnienia: zrównoważony rozwój, wartość przedsiębiorstwa oraz społeczną odpowiedzialność przedsiębiorstwa. Jakkolwiek te zagadnienia, każde z osobna, są znane i dość dobrze opisane, to jednak ich połączenie, ujęcie łączne, jest czymś nowym i interesującym, szczególnie w aspekcie badawczym () () Autor podjął temat trudny, podszedł do niego bardzo szeroko i bardzo ambitnie. () Widoczne są uzdolnienia badawcze autora, duża erudycja, wielka kreatywność. Nie ulega wątpliwości, że została wykonana ogromna praca. Już te czynniki sprawiają, że książkę warto wydać ().


Szczegóły: Modele zrównoważonego biznesu - Jabłoński Adam

Tytuł: Modele zrównoważonego biznesu
Podtytuł: w budowie długoterminowej wartości przedsiębiorstw z uwzględnieniem ich społecznej odpowiedzialności
Autor: Jabłoński Adam
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376418377
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 440
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.8 kg


Recenzje: Modele zrównoważonego biznesu - Jabłoński Adam

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: