Sport w mediach

Książka

Sport w mediach

  • Wydawnictwo: Elipsa
  • Rok wydania: 2013
  • ISBN: 9788371519444
  • Ilość stron: 540
  • Oprawa: miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 46,20 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 46,20 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Sport w mediach - Opracowanie zbiorowe

Inspiracją do przygotowania niniejszego zbioru artykułów naukowych były ważne wydarzenia sportowe 2012 roku: Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej w Polsce i na Ukrainie oraz Letnie Igrzyska Olimpijskie w Londynie. Jest to również owoc wspólnej konferencji zorganizowanej przez Instytut Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego oraz Warszawską Wyższą Szkołę Humanistyczną im. B. Prusa w ramach corocznego cyklu „Warszawskie Dni Medialne", w dniach 9-10 maja 2012 roku.



Problematyka podjęta w pracy dotyczy jednak kwestii bardziej ogólnych, znacznie przekraczających zagadnienia wiążące się z piłką nożną czy ideą olimpizmu. Wielość i różnorodność dyscyplin sportowych, a także rozmaitość tematów łączących świat sportu i mediów wymagały pogłębionej refleksji naukowej. Ogromne znaczenie sportu w kulturze popularnej nie byłoby przecież możliwe bez udziału mediów, za pośrednictwem których miliony kibiców mogą uczestniczyć w meczach, turniejach i rozgrywkach. Wybitni sportowcy stają się gwiazdami mediów i dzięki nim zyskują ogromną popularność. W dzisiejszych czasach trudno więc sobie wyobrazić sport bez mediów, i media bez sportu.


Szczegóły: Sport w mediach - Opracowanie zbiorowe

Tytuł: Sport w mediach
Podtytuł:

Autor: Opracowanie zbiorowe
Wydawnictwo: Elipsa
ISBN: 9788371519444
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 540
Oprawa: miękka
Waga: 0.88 kg


Recenzje: Sport w mediach - Opracowanie zbiorowe

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: