Epistemologia komunikacji medialnej Perspektywa ewolucyjna

Książka

Epistemologia komunikacji medialnej
Perspektywa ewolucyjna

  • Wydawnictwo: UMCS
  • Rok wydania: 2013
  • ISBN: 9788377842843
  • Ilość stron: 492
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 46,20 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 46,20 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Epistemologia komunikacji medialnej - Jan Pleszczyński

Propozycja Autora jest odkrywcza i innowacyjna, szczególnie w obszarze rodzimej literatury przedmiotowej. Autor buduje filozoficzny model systemowego, ale i otwartego ujęcia rozwoju i ewolucji komunikowania, adekwatnie ukazując procesy interakcji międzyludzkich na poziomach komunikacji medialnej i społecznej w wymiarze historycznym oraz problemowym. Bardzo sprawnie i umiejętnie łączy dzieje komunikowania w perspektywie determinizmu technologicznego oraz kulturowego.


Szczegóły: Epistemologia komunikacji medialnej - Jan Pleszczyński

Tytuł: Epistemologia komunikacji medialnej
Podtytuł: Perspektywa ewolucyjna
Autor: Jan Pleszczyński
Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788377842843
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 492
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.93 kg


Recenzje: Epistemologia komunikacji medialnej - Jan Pleszczyński

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×