Crowdsourcing Jak angażować konsumentów w świat marek
Crowdsourcing Jak angażować konsumentów w świat marek
- Wydawnictwo: Onepress
- Rok wydania: 2013
- ISBN: 9788324663286
- Ilość stron: 184
- Format: 14.0x21.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Crowdsourcing Jak angażować konsumentów w świat marek
Co tysiąc głów, to nie jedna. Crowdsourcing to stosunkowo świeże zjawisko w marketingu. Polega na kreowaniu nowych produktów, ulepszaniu istniejących, proponowaniu innowacyjnych rozwiązań i aktywnym kształtowaniu marki w oparciu o mądrość konsumentów.
Dzięki crowdsourcingowi wiele firm o globalnym zasięgu, takich jak Coca-Cola, Apple, IBM czy Google, zmieniło podejście do komunikacji. W wymyślanie nowych rozwiązań włączają swoich... konsumentów. Dziesiątki, setki, tysiące ludzi! Angażują ich i zyskują w zamian dostęp do wielu kreatywnych umysłów, które razem pracują o wiele efektywniej niż samodzielny pracownik działu innowacji. Tradycyjny marketing zakłada, że to firma jest jedynym dawcą komunikatu, treści, przekazu marketingowego, a konsument ma jedynie słuchać i kupować. Ta reguła obowiązywała jeszcze całkiem niedawno - zanim media społecznościowe zaczęły rządzić światem wirtualnym i zmieniły jednostronną komunikację (od firmy do konsumenta) w dialog, w którym obie strony mają głos i mogą się wzajemnie od siebie uczyć. Nigdy wcześniej marki nie były tak blisko swoich odbiorców - i na odwrót.
Właściciel marki ma na wyciągnięcie ręki uwagi, pomysły i treści pochodzące z najlepszego źródła: wprost od użytkowników produktów i usług. Wystarczy nawiązać z nimi kontakt, słuchać, rozmawiać i... nauczyć się korzystać z potężnej siły crowdsourcingu. Czy jesteś gotów zaangażować konsumentów w świat Twojej marki
Szczegóły: Crowdsourcing Jak angażować konsumentów w świat marek
Tytuł: Crowdsourcing Jak angażować konsumentów w świat marek
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788324663286
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 184
Format: 14.0x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.23 kg