Marketing polityczny. Doświadczenia polskie

,

Książka

Marketing polityczny. Doświadczenia polskie

,

  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Adam Marszałek
  • Rok wydania: 2012
  • ISBN: 9788377804834
  • Ilość stron: 576
  • Format: 16x22.5 cm
  • Oprawa: oprawa broszurowa
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 47,60 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 47,60 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing polityczny. Doświadczenia polskie - Agnieszka Kasińska-Metryka (red.), Robert Wiszniowski (red.)

Niniejsza książka składa się z czterech części podstawowych, w których umieszczono łącznie 33 teksty. Ich autorami są badacze zjawisk i procesów społecznych z całej Polski. Nie chodzi w tym stwierdzeniu, że mamy do czynienia z kompletną prezentacją stanowisk wszystkich ośrodków naukowych, a jedynie różnorodnością podejścia do zagadnień marketingu, i to w sensie teoriopoznawczym, i to - bardziej doświadczalnym (zakotwiczonym w praktyce politycznej).
Fragment Wprowadzenia


Szczegóły: Marketing polityczny. Doświadczenia polskie - Agnieszka Kasińska-Metryka (red.), Robert Wiszniowski (red.)

Tytuł: Marketing polityczny. Doświadczenia polskie
Autor: Agnieszka Kasińska-Metryka (red.), Robert Wiszniowski (red.)
Wydawnictwo: Wydawnictwo Adam Marszałek
ISBN: 9788377804834
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 576
Format: 16x22.5 cm
Oprawa: oprawa broszurowa
Waga: 0.849 kg


Recenzje: Marketing polityczny. Doświadczenia polskie - Agnieszka Kasińska-Metryka (red.), Robert Wiszniowski (red.)

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×