Marketing polityczny. Doświadczenia polskie
Agnieszka Kasińska-Metryka (red.), Robert Wiszniowski (red.)
Marketing polityczny. Doświadczenia polskie
Agnieszka Kasińska-Metryka (red.), Robert Wiszniowski (red.)
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Adam Marszałek
- Rok wydania: 2012
- ISBN: 9788377804834
- Ilość stron: 576
- Format: 16x22.5 cm
- Oprawa: oprawa broszurowa
Niedostępna
Opis: Marketing polityczny. Doświadczenia polskie - Agnieszka Kasińska-Metryka (red.), Robert Wiszniowski (red.)
Niniejsza książka składa się z czterech części podstawowych, w których umieszczono łącznie 33 teksty. Ich autorami są badacze zjawisk i procesów społecznych z całej Polski. Nie chodzi w tym stwierdzeniu, że mamy do czynienia z kompletną prezentacją stanowisk wszystkich ośrodków naukowych, a jedynie różnorodnością podejścia do zagadnień marketingu, i to w sensie teoriopoznawczym, i to - bardziej doświadczalnym (zakotwiczonym w praktyce politycznej).
Fragment Wprowadzenia
Szczegóły: Marketing polityczny. Doświadczenia polskie - Agnieszka Kasińska-Metryka (red.), Robert Wiszniowski (red.)
Tytuł: Marketing polityczny. Doświadczenia polskie
Autor: Agnieszka Kasińska-Metryka (red.), Robert Wiszniowski (red.)
Wydawnictwo: Wydawnictwo Adam Marszałek
ISBN: 9788377804834
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 576
Format: 16x22.5 cm
Oprawa: oprawa broszurowa
Waga: 0.849 kg