Dylematy wyceny przedsiębiorstwa

Książka

Dylematy wyceny przedsiębiorstwa

  • Wydawnictwo: Poltext
  • Rok wydania: 2013
  • ISBN: 9788375612608
  • Ilość stron: 450
  • Format: 17.6x24.2
  • Oprawa: Twarda z obwolutą
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 89,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 89,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Dylematy wyceny przedsiębiorstwa

Książka Dylematy wyceny przedsiębiorstwa jest kolejną pozycją Wydawnictwa Poltext z zakresu wyceny przedsiębiorstw. Stanowi uzupełnienie i wzbogacenie wcześniejszej publikacji Wycena przedsiębiorstwa. Od teorii do praktyki z 2011 roku pod redakcją tych samych redaktorów naukowych (Marka Panfila i Andrzeja Szablewskiego), która została bardzo dobrze przyjęta wśród teoretyków i praktyków (otrzymała kilka nagród i wyróżnień) oraz jest wykorzystywana w procesie kształcenia studentów i w szkoleniach z tematyki wyceny i zarządzania wartością przedsiębiorstwa.
Książka Uwarunkowania wyceny przedsiębiorstwa została przygotowana przez zespół pracowników i współpracowników Instytutu Zarządzania Wartością SGH, specjalistów ds. wyceny z tzw. wielkiej czwórki firm zajmujących się audytem finansowym przedsiębiorstw oraz menedżerów najwyższego szczebla KGHM Polska Miedź SA. Książka składa się z 13 rozdziałów i obejmuje:
makroekonomiczne uwarunkowania wyceny (cykliczność rozwoju gospodarczego, współczesne światowe megatrendy, wpływ zmian cen ropy naftowej na wycenę spółek petrochemicznych, uwzględnianie ryzyka kraju w wycenie), metodykę oceny opłacalności projektów geologiczno-górniczych, zastosowanie opcji rzeczywistych w wycenie przedsiębiorstw i projektów górniczych, stosunkowo nowe na rynku polskim aspekty wyceny przedsiębiorstw dotyczące procesów sądowych, fairness opinion, wycenę aktywów niematerialnych dla potrzeb alokacji ceny nabycia (według MSSF), psychologiczne aspekty wyceny spółki na giełdzie papierów wartościowych, powiązanie relacji inwestorskich i komunikacji korporacyjnej z wyceną spółek giełdowych. W serii Instytutu Zarządzania Wartością Szkoły Głównej Handlowej i Wydawnictwa Poltext prezentowane są najnowsze wyniki badań nad wartością ekonomiczną. Jest ona rozpatrywana w szerokim kontekście naukowym, biznesowym, technologicznym, społecznym i globalnym.


Szczegóły: Dylematy wyceny przedsiębiorstwa

Tytuł: Dylematy wyceny przedsiębiorstwa
Wydawnictwo: Poltext
Seria: INSTYTUT ZARZĄDZANIA WARTOŚCIĄ SGH
ISBN: 9788375612608
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 450
Format: 17.6x24.2
Oprawa: Twarda z obwolutą
Waga: 0.84 kg
Redakcja: Panfi Marek, Szablewski Andrzej


Recenzje: Dylematy wyceny przedsiębiorstwa

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: