Klient w sieci organizacyjnej

Książka

Klient w sieci organizacyjnej

  • Wydawnictwo: Difin
  • Rok wydania: 2013
  • ISBN: 9788376418889
  • Ilość stron: 178
  • Format: 16.0x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 40,01 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 40,01 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Klient w sieci organizacyjnej - Skowron Stanisław

Książka Klient w sieci organizacyjnej podejmuje problem sieci organizacyjnych z perspektywy klienta. Odpowiada na pytania: na czym polegają procesy zachodzące w sieci międzyorganizacyjnej czy sieć organizacji stwarza dla klienta dodatkową wartość w stosunku do jego relacji z pojedynczą organizacją (tzw. synergia sieci) czy klient, wykorzystując technologie informacyjne, ma możliwości integrowania się w formie własnej sieci (wspólnoty o charakterze sieciowym) jakie mogą zachodzić relacje między obiema sieciami, tj. siecią organizacyjną i siecią klienta jakie strategie może formułować sieć organizacyjna z punktu widzenia obsługi klienta sieciowego Autor formułuje śmiałą hipotezę, iż miejsce i rola klienta w sieci (jako celu i zasobu sieci oraz kryterium decyzji menedżerskich) jest pochodną oddziaływania dwu sieci: sieci organizacyjnej i sieci klienta. Kryterium interferencji obu sieci, wraz z kryterium dominującego typu użyteczności, jakiej klientowi dostarcza sieć, rozstrzygają z kolei o wyborze strategii sieci organizacyjnej ukierunkowanej na klienta. Hipoteza o wzajemnym oddziaływaniu sieci organizacyjnej i sieci klienta, gdzie obaj aktorzy gry rynkowej sięgają po potężny oręż w postaci coraz doskonalszych instrumentów technologii informacyjnej, wydaje się odpowiadać wyzwaniom dzisiejszej gospodarki i społeczeństwa. Biznes sieciowy, z jednej strony, i wspólnoty sieciowe klientów z drugiej, stanowią dwie przenikające się kultury, wyznaczają przestrzeń dla konfrontacji i zrozumienia. Szczególnie dostrzegać to muszą menedżerowie biznesu sieciowego, przyjmując realne założenie, że klient uczy się szybko, a klient sieciowy jeszcze szybciej.


Szczegóły: Klient w sieci organizacyjnej - Skowron Stanisław

Tytuł: Klient w sieci organizacyjnej
Autor: Skowron Stanisław
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376418889
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 178
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.28 kg


Recenzje: Klient w sieci organizacyjnej - Skowron Stanisław

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×