Badanie i projektowanie komunikacji 2
Badanie i projektowanie komunikacji 2
- Wydawnictwo: Libron
- Rok wydania: 2013
- ISBN: 9788362196883
- Ilość stron: 254
- Format: 16.5x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Badanie i projektowanie komunikacji 2
Seria projektowanie komunikacji jest wydawana przez Instytut dziennikarstwa i komunikacji społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Wśród tytułów można znaleźć m.in. publikacje pracowników i współpracowników zakładu projektowania komunikacji, tom badanie i projektowanie komunikacji, tom z wystąpieniami z cyklu komunikacje w rozmowie, prace studentów specjalności projektowanie komunikacji i wizerunku instytucji instytutu dziennikarstwa i komunikacji społecznej.
Książka jest zbiorem tekstów obejmujących szeroki zakres pola badawczego i projektowego z dziedziny nauki o komunikacji. Wśród artykułów można znaleźć zarówno prace teoretyczne, jak i wyniki badań i analiz.
Szczegóły: Badanie i projektowanie komunikacji 2
Tytuł: Badanie i projektowanie komunikacji 2
Wydawnictwo: Libron
Seria: PROJEKTOWANIE KOMUNIKACJI
ISBN: 9788362196883
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 254
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.43 kg
Redakcja: Grech Michał, Siemens Annete