Badanie i projektowanie komunikacji 2

Książka

Badanie i projektowanie komunikacji 2

  • Wydawnictwo: Libron
  • Rok wydania: 2013
  • ISBN: 9788362196883
  • Ilość stron: 254
  • Format: 16.5x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 39,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 39,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Badanie i projektowanie komunikacji 2

Seria projektowanie komunikacji jest wydawana przez Instytut dziennikarstwa i komunikacji społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Wśród tytułów można znaleźć m.in. publikacje pracowników i współpracowników zakładu projektowania komunikacji, tom badanie i projektowanie komunikacji, tom z wystąpieniami z cyklu komunikacje w rozmowie, prace studentów specjalności projektowanie komunikacji i wizerunku instytucji instytutu dziennikarstwa i komunikacji społecznej.

Książka jest zbiorem tekstów obejmujących szeroki zakres pola badawczego i projektowego z dziedziny nauki o komunikacji. Wśród artykułów można znaleźć zarówno prace teoretyczne, jak i wyniki badań i analiz.


Szczegóły: Badanie i projektowanie komunikacji 2

Tytuł: Badanie i projektowanie komunikacji 2
Wydawnictwo: Libron
Seria: PROJEKTOWANIE KOMUNIKACJI
ISBN: 9788362196883
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 254
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.43 kg
Redakcja: Grech Michał, Siemens Annete


Recenzje: Badanie i projektowanie komunikacji 2

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×