Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej

, ,

Książka

Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej

, ,

  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2013
  • ISBN: 9788326443787
  • Ilość stron: 692
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 99,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 99,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej - Kotler Philip, Shalowitz Joel, Stevens Robert J.

Zwiększenie skuteczności działania opieki zdrowotnej wymaga - podobnie jak w przypadku innych gałęzi gospodarki - podejścia marketingowego do tego sektora. Konieczne jest ponadto uwzględnienie w strategii marketingowej złożonego i wielowymiarowego systemu przepływów finansowych i przepływu informacji, właściwych sektorowi opieki zdrowotnej.

Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej to pionierski podręcznik ujmujący w przekrojowy sposób najważniejsze zagadnienia marketingu strategicznego oraz jego rolę w sektorze usług zdrowotnych. W książce autorzy zawarli m.in.:
- opis sektora usług zdrowotnych oraz roli, jaką odgrywa w nim marketing;
- analizę procesów psychologicznych, które wpływają na decyzje pacjentów dotyczące usług zdrowotnych;
- omówienie problemu asymetrii informacji oraz systemów jej rozpowszechniania wśród konsumentów opieki zdrowotnej;
- tematy związane z segmentacją rynku oraz pozycjonowaniem poszczególnych usług medycznych;
- zagadnienia polityki cenowej oraz budowania marki w sektorze zdrowia;
- kwestie związane z promocją usług medycznych.


Szczegóły: Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej - Kotler Philip, Shalowitz Joel, Stevens Robert J.

Tytuł: Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej
Autor: Kotler Philip, Shalowitz Joel, Stevens Robert J.
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326443787
Tytuł oryginału: Strategic Marketing for Health Care Organizations
Tłumacz: Puczyłowski Kamil, Thielmann Dawid
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 692
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 1.11 kg


Recenzje: Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej - Kotler Philip, Shalowitz Joel, Stevens Robert J.

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×