Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej
Kotler Philip, Shalowitz Joel, Stevens Robert J.
Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej
Kotler Philip, Shalowitz Joel, Stevens Robert J.
- Wydawnictwo: Wolters Kluwer
- Rok wydania: 2013
- ISBN: 9788326443787
- Ilość stron: 692
- Format: 17.0x24.0cm
- Oprawa: Twarda
Niedostępna
Opis: Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej - Kotler Philip, Shalowitz Joel, Stevens Robert J.
Zwiększenie skuteczności działania opieki zdrowotnej wymaga - podobnie jak w przypadku innych gałęzi gospodarki - podejścia marketingowego do tego sektora. Konieczne jest ponadto uwzględnienie w strategii marketingowej złożonego i wielowymiarowego systemu przepływów finansowych i przepływu informacji, właściwych sektorowi opieki zdrowotnej.
Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej to pionierski podręcznik ujmujący w przekrojowy sposób najważniejsze zagadnienia marketingu strategicznego oraz jego rolę w sektorze usług zdrowotnych. W książce autorzy zawarli m.in.:
- opis sektora usług zdrowotnych oraz roli, jaką odgrywa w nim marketing;
- analizę procesów psychologicznych, które wpływają na decyzje pacjentów dotyczące usług zdrowotnych;
- omówienie problemu asymetrii informacji oraz systemów jej rozpowszechniania wśród konsumentów opieki zdrowotnej;
- tematy związane z segmentacją rynku oraz pozycjonowaniem poszczególnych usług medycznych;
- zagadnienia polityki cenowej oraz budowania marki w sektorze zdrowia;
- kwestie związane z promocją usług medycznych.
Szczegóły: Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej - Kotler Philip, Shalowitz Joel, Stevens Robert J.
Tytuł: Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej
Autor: Kotler Philip, Shalowitz Joel, Stevens Robert J.
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326443787
Tytuł oryginału: Strategic Marketing for Health Care Organizations
Tłumacz: Puczyłowski Kamil, Thielmann Dawid
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 692
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 1.11 kg