Kreowanie i zmiana współczesnego przekazu reklamowego

Książka

Kreowanie i zmiana współczesnego przekazu reklamowego

Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 36,75 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 36,75 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Kreowanie i zmiana współczesnego przekazu reklamowego - Wanda Patrzałek

Książka przedstawia różnorodne zagadnienia odnoszące się głównie do reklamy komercyjnej, ale także społecznej i politycznej ujmowane z interdyscyplinarnej perspektywy. Autorami poszczególnych rozdziałów są przedstawiciele takich dyscyplin, jak: ekonomia, socjologia, psychologia, prawo i marketing, reprezentujący ośrodki akademickie w Polsce i za granicą.



W monografii została podjęta próba odpowiedzi na pytanie, w jakim kierunku zmierza współczesna reklama. Ponadto przedstawiono zmiany w strukturze przekazu reklamowego w zakresie jego efektywności oraz poziomu racjonalności w kontekście współczesnego kryzysu ekonomicznego.



Publikacja adresowana jest do teoretyków i praktyków zajmujących się analizą i tworzeniem przekazów reklamowych w agencjach reklamowych, firmach, bankach i instytucjach, a także do studentów kierunków ekonomicznych, socjologicznych, psychologicznych i prawniczych specjalizujących się w badaniach współczesnej reklamy.



Szczegóły: Kreowanie i zmiana współczesnego przekazu reklamowego - Wanda Patrzałek

Tytuł: Kreowanie i zmiana współczesnego przekazu reklamowego
Podtytuł:

Autor: Wanda Patrzałek
Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
ISBN: 9788372053145
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 290
Oprawa: miękka
Waga: 0.5 kg


Recenzje: Kreowanie i zmiana współczesnego przekazu reklamowego - Wanda Patrzałek

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×