Badania jakościowe metody i zastosowania
Kaczmarek Mirosława, Olejnik Iwona, Springer Agnieszka
Badania jakościowe metody i zastosowania
Kaczmarek Mirosława, Olejnik Iwona, Springer Agnieszka
- Wydawnictwo: CeDeWu
- Rok wydania: 2016
- ISBN: 9788375562279
- Ilość stron: 254
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Badania jakościowe metody i zastosowania - Kaczmarek Mirosława, Olejnik Iwona, Springer Agnieszka
Od kilkunastu lat zaobserwować można rosnące znaczenie badań marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Świadczą o tym postawy menedżerów, którzy coraz częściej podejmowane decyzje uzależniają od informacji uzyskanej z badań. Niezbędna staje się w szczególności aktualna, wiarygodna i szybko dostępna wiedza o zachowaniach konsumentów, a także o działaniach konkurentów. Systematycznie rośnie zatem rola "dobrej" informacji pochodzącej z badań marketingowych - zarówno ilościowych, jak i jakościowych. Co więcej, wartość takiej informacji doceniana jest nie tylko przez duże korporacje międzynarodowe i agendy rządowe, ale również przez małe i średnie przedsiębiorstwa, o lokalnym zasięgu działania.
Równocześnie dostrzegany jest coraz większy dysonans pomiędzy tym, co klienci oficjalnie deklarują a tym, jakie podejmują działania. Zastosowanie metodologii badań jakościowych, której celem jest dotarcie do "wnętrza" konsumenta, rozpoznanie jego emocji, ukrytych motywów i potrzeb, staje się więc niezbędne w identyfikacji rzeczywistych zachowań rynkowych. Metody jakościowe umożliwiają "wyjście" poza deklaracje konsumenta, rozpoznanie jego nieświadomych schematów postępowania oraz zrozumienie przyczyn irracjonalnych decyzji.
Szczegóły: Badania jakościowe metody i zastosowania - Kaczmarek Mirosława, Olejnik Iwona, Springer Agnieszka
Tytuł: Badania jakościowe metody i zastosowania
Autor: Kaczmarek Mirosława, Olejnik Iwona, Springer Agnieszka
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375562279
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 254
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.42 kg