Kompetencje indywidualne w sprzedaży bezpośredniej
Sypniewska Barbara
Kompetencje indywidualne w sprzedaży bezpośredniej
Sypniewska Barbara
- Wydawnictwo: Vizja Press&IT
- Rok wydania: 2013
- ISBN: 9788362855056
- Ilość stron: 228
- Format: 17.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Kompetencje indywidualne w sprzedaży bezpośredniej - Sypniewska Barbara
Książka poświęcona jest wpływowi indywidualnych kompetencji pracowników na efekty działania w sprzedaży bezpośredniej. Przeprowadzona jest w niej pierwsza udana próba analizy zależności pomiędzy indywidualnymi kompetencjami a osiąganymi wynikami sprzedaży bezpośredniej zwłaszcza w formie marketingu wielopoziomowego. Słusznie i sku-tecznie zastosowano w tym celu interdyscyplinarne podejście badawcze, wykorzystując wie-dzę z zakresu zarządzania, marketingu, psychologii i ekonomii. Wyniki badań empirycznych potwierdzają występowanie dużego wpływu kompetencji indywidualnych na efekty sprzedaży bezpośredniej. Pokazują istnieje określonego zbioru kompetencji, których znaczenie nasila się na coraz wyższych poziomach efektów działania , istnienie zbioru kompetencji wspólnych, dominujących w poszczególnych poziomach efektów, jak i mocno odróżniających się. Istotne jest też obalenie tzw. obiegowej prawdy o istnieniu specyficznych kompetencji w sprzedaży bezpośredniej, zwłaszcza w formie marketingu wielopoziomowego. Jest to ważne z uwagi na kierunek, skalę i tempo rozwoju tej formy sprzedaży bezpośredniej. Zarówno ze względów poznawczych, jak i wdrożeniowych pozycja ta zasługuje na wnikliwą uwagę i wykorzystanie w pracy zawodowej wielu organizacji i sprzedawców.
Z recenzji prof. zw. dr hab. Anny Olejniczuk-Merty
Szczegóły: Kompetencje indywidualne w sprzedaży bezpośredniej - Sypniewska Barbara
Tytuł: Kompetencje indywidualne w sprzedaży bezpośredniej
Autor: Sypniewska Barbara
Wydawnictwo: Vizja Press&IT
ISBN: 9788362855056
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 228
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.38 kg