Finansowanie mediów publicznych w Polsce Teoria i praktyka

Książka

Finansowanie mediów publicznych w Polsce
Teoria i praktyka

  • Wydawnictwo: Aspra
  • Rok wydania: 2012
  • ISBN: 9788375454062
  • Ilość stron: 176
  • Format: 14.5x20.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 25,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 25,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Finansowanie mediów publicznych w Polsce

Z pełnym zrozumieniem dla formułowanych z wielu stron oskarżeń, że media publiczne w Polsce niedostatecznie realizują swe obowiązki misyjne (i jest to zarzut kierowany przede wszystkim wobec TVP S.A.), trzeba pamiętać, że media te są nam jednak absolutnie niezbędne. To one przecież powinny być forum ważnych dyskusji społecznych, tworzyć płaszczyznę społecznego dyskursu na tematy tak ważne, jak np. powszechna potrzeba respektowania norm etycznych czy problem rozumnego i skutecznego budowana naszej tożsamości kulturowej. Taka instytucja nie jest jednak tania, tym bardziej że kończy się czas mediów analogowych, a także uniwersalnej telewizji dla wszystkich. Wielka rewolucja technologiczna, której synonimem staje się zwłaszcza cyfryzacja, wymusza inne zupełnie spojrzenie na przyszłość i finansowanie mediów, w tym także publicznych.

Publikacja powstała we współpracy z Wydziałem Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, Krajową Radą Radiofonii i Telewizji oraz Związkiem Pracodawców Mediów Publicznych.


Szczegóły: Finansowanie mediów publicznych w Polsce

Tytuł: Finansowanie mediów publicznych w Polsce
Podtytuł: Teoria i praktyka
Wydawnictwo: Aspra
ISBN: 9788375454062
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 176
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.22 kg


Recenzje: Finansowanie mediów publicznych w Polsce

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×