Źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w gospodarce opartej na wiedzy
Źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w gospodarce opartej na wiedzy
- Wydawnictwo: Difin
- Rok wydania: 2013
- ISBN: 9788376418056
- Ilość stron: 274
- Format: 15.9x22.9
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w gospodarce opartej na wiedzy
Uwarunkowania gospodarki opartej na wiedzy stały się determinantą obecnej, silnej pozycji przedsiębiorstw handlowych. Osiągnięcie sukcesu przez poszczególne firmy, w sektorze tak konkurencyjnym, wymaga wykorzystywania tych czynników, które umożliwiają skuteczne konkurowanie w niej. Te źródła konkurencyjności, takie jak: uczestnictwo w powiązaniach sieciowych (franchising), wykorzystywanie najnowocześniejszych technologii informacyjnych (systemy CRM, e-commerce, portale społecznościowe, Performance Marketing), oraz posiadanie zasobów niematerialnych (wiedza, wizerunek) zostały omówione w tej książce. Ponad dwudziestoletni już rozwój handlu w warunkach gospodarki wolnorynkowej w Polsce stwarza możliwości dla analizy specyfiki jego rozwoju i pokazania czynników sukcesu polskich firm. Są one przedmiotem rozważań w case studies i przykładów praktycznych, zamieszczonych na końcach rozdziałów, które mogą być wykorzystywane na ćwiczeniach ze studentami, z przedmiotów omawiających problematykę handlu, konkurencyjności czy marketingu. Ambicją autorów było usystematyzowanie prezentowanych w pracy zagadnień, które często w literaturze są przedstawiane w sposób wyrywkowy, tak aby mogły służyć za źródło rzetelnej wiedzy akademickiej.
Szczegóły: Źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w gospodarce opartej na wiedzy
Tytuł: Źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w gospodarce opartej na wiedzy
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376418056
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 274
Format: 15.9x22.9
Oprawa: Miękka
Waga: 0.43 kg
Redakcja: Śmigielska Grażyna