Pozabiznesowe obszary wykorzystywania komunikacji marketingowej w warunkach polskich Wybrane aspekty
Sławomir Gawroński
Pozabiznesowe obszary wykorzystywania komunikacji marketingowej w warunkach polskich
Wybrane aspekty
Sławomir Gawroński
- Wydawnictwo: Aspra
- Rok wydania: 2013
- ISBN: 9788375454192
- Ilość stron: 408
- Format: 16.0x23.4
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Pozabiznesowe obszary wykorzystywania komunikacji marketingowej w warunkach polskich - Sławomir Gawroński
Marketing już dawno przestał być domeną funkcjonowania przedsiębiorstw i innych podmiotów realizujących merkantylne cele i ukierunkowanych na działalność handlową. Społeczna ekspansja marketingu opiera się w zasadniczej mierze na podobieństwach, jakie poszczególne sfery aktywności człowieka wykazują w stosunku do realiów i praw rynkowych funkcjonujących w gospodarce i rządzących światem ekonomii, tworząc nowe obszary marketingu sektorowego. Prezentowana książka przedstawia związki między teoretycznymi koncepcjami marketingu, uwzględniającymi jego pozabiznesowy charakter, a praktycznym wykorzystywaniem w różnych formach marketingu sektorowego (skupionego na marketingu politycznym, terytorialnym, mundurowym i kościelnym). Autor analizuje działalność komunikacyjną w wymienionych obszarach marketingu, opierając się na materiale empirycznym, umożliwiającym weryfikowanie stawianych hipotez. Założeniem kluczowym dla prezentowanych rozważań jest spostrzeżenie, iż społeczna ekspansja marketingu wynika z faktu wykorzystywania podobnych narzędzi komunikowania marketingowego, które mają charakter uniwersalny, są łatwo dostosowywane do niebiznesowych warunków i efektywne niezależnie od obszary wykorzystywania. Komunikowanie marketingowe pełni tym samym funkcję łącznika między biznesowymi i niebiznesowymi obszarami marketingu sektorowego, stanowiąc czynnik determinujący społeczną ekspansję marketingu.
Szczegóły: Pozabiznesowe obszary wykorzystywania komunikacji marketingowej w warunkach polskich - Sławomir Gawroński
Tytuł: Pozabiznesowe obszary wykorzystywania komunikacji marketingowej w warunkach polskich
Podtytuł: Wybrane aspekty
Autor: Sławomir Gawroński
Wydawnictwo: Aspra
ISBN: 9788375454192
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 408
Format: 16.0x23.4
Oprawa: Miękka
Waga: 0.6 kg