Pozabiznesowe obszary wykorzystywania komunikacji marketingowej w warunkach polskich Wybrane aspekty

Książka

Pozabiznesowe obszary wykorzystywania komunikacji marketingowej w warunkach polskich
Wybrane aspekty

  • Wydawnictwo: Aspra
  • Rok wydania: 2013
  • ISBN: 9788375454192
  • Ilość stron: 408
  • Format: 16.0x23.4
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 49,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 49,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Pozabiznesowe obszary wykorzystywania komunikacji marketingowej w warunkach polskich - Sławomir Gawroński

Marketing już dawno przestał być domeną funkcjonowania przedsiębiorstw i innych podmiotów realizujących merkantylne cele i ukierunkowanych na działalność handlową. Społeczna ekspansja marketingu opiera się w zasadniczej mierze na podobieństwach, jakie poszczególne sfery aktywności człowieka wykazują w stosunku do realiów i praw rynkowych funkcjonujących w gospodarce i rządzących światem ekonomii, tworząc nowe obszary marketingu sektorowego. Prezentowana książka przedstawia związki między teoretycznymi koncepcjami marketingu, uwzględniającymi jego pozabiznesowy charakter, a praktycznym wykorzystywaniem w różnych formach marketingu sektorowego (skupionego na marketingu politycznym, terytorialnym, mundurowym i kościelnym). Autor analizuje działalność komunikacyjną w wymienionych obszarach marketingu, opierając się na materiale empirycznym, umożliwiającym weryfikowanie stawianych hipotez. Założeniem kluczowym dla prezentowanych rozważań jest spostrzeżenie, iż społeczna ekspansja marketingu wynika z faktu wykorzystywania podobnych narzędzi komunikowania marketingowego, które mają charakter uniwersalny, są łatwo dostosowywane do niebiznesowych warunków i efektywne niezależnie od obszary wykorzystywania. Komunikowanie marketingowe pełni tym samym funkcję łącznika między biznesowymi i niebiznesowymi obszarami marketingu sektorowego, stanowiąc czynnik determinujący społeczną ekspansję marketingu.


Szczegóły: Pozabiznesowe obszary wykorzystywania komunikacji marketingowej w warunkach polskich - Sławomir Gawroński

Tytuł: Pozabiznesowe obszary wykorzystywania komunikacji marketingowej w warunkach polskich
Podtytuł: Wybrane aspekty
Autor: Sławomir Gawroński
Wydawnictwo: Aspra
ISBN: 9788375454192
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 408
Format: 16.0x23.4
Oprawa: Miękka
Waga: 0.6 kg


Recenzje: Pozabiznesowe obszary wykorzystywania komunikacji marketingowej w warunkach polskich - Sławomir Gawroński

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×