Metody zdobywania klientów czyli jak odnieść sukces w sprzedaży
Jan M. Fijor
Metody zdobywania klientów
czyli jak odnieść sukces w sprzedaży
Jan M. Fijor
- Wydawnictwo: Fijorr Publishing
- Rok wydania: 2013
- ISBN: 9788389812926
- Ilość stron: 311
- Format: 14.5x20.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Metody zdobywania klientów - Jan M. Fijor
Za namową przyjaciół postanowiłem zebrać moje blisko piętnastoletnie doświadczenie amerykańskie, przetworzyć je nieco przez polski pryzmat, czyli obyczajowość, by je następnie zaadaptować do warunków i realiów III Rzeczypospolitej. Książka nie jest tłumaczeniem amerykańskich prac z dziedziny technik sprzedażyczy psychologii motywacyjnej, od jakich roi się na półkach księgarń, lecz spolszczonym wykładem tego, czego mnie w Stanach nauczono, czego nauczyłem się sam, a zwłaszcza czego doświadczyłem na własnej skórze.
Producent:
Freedom Publishing Sp. z o.o.
Plac Solny 14/3
50-062 Wrocław (Polska)
tel: 667560699
email: info@wydawnictwofp.pl
Szczegóły: Metody zdobywania klientów - Jan M. Fijor
Tytuł: Metody zdobywania klientów
Podtytuł: czyli jak odnieść sukces w sprzedaży
Autor: Jan M. Fijor
Wydawnictwo: Fijorr Publishing
ISBN: 9788389812926
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 311
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.389 kg
Recenzje: Metody zdobywania klientów - Jan M. Fijor
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inne pozycje tego autora: Jan M. Fijor (8)
- Jak zostałem milionerem (Fijorr Publishing) - Miękka
- Inwestowanie w jednej lekcji (Fijorr Publishing) - Miękka
- Licz na siebie (Fijorr Publishing) - Miękka
- Szkoła austriacka praktyka inwestowania (Fijorr Publishing) - Miękka
- Reisefieber (Fijorr Publishing) - Miękka
- Od Tater do Andów (Fijorr Publishing) - miękka ze skrzydełkami
- Skarby księcia. Sławomira baśń o przedsiębiorczym szewcu (Fundacja Instytut Carla Mengera) - Twarda
- Fałszywa energia. Druzgocący raport o zielonej transformacji (Fijor Podolski Publishing) - Miękka ze skrzydełkami