Sprzedawcy wartości
Anderson James C., Kumar Nirmalya, Naruc James A.
Sprzedawcy wartości
Anderson James C., Kumar Nirmalya, Naruc James A.
- Wydawnictwo: Wolters Kluwer
- Rok wydania: 2013
- ISBN: 9788326444951
- Ilość stron: 180
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Sprzedawcy wartości - Anderson James C., Kumar Nirmalya, Naruc James A.
Aby przedsiębiorca mógł czerpać zyski z wartości swojej oferty, musi umieć przekonująco wykazywać i dokumentować jej przewagę nad najlepszymi nawet propozycjami alternatywnymi. Autorzy książki przedstawiają szczegółowy, metodyczny opis zarządzania wartością dla klienta oraz wdrażania go w praktyce. Przybliżają zagadnienie pojęcia wartości i przechodzą dalej aż do kwestii zysków z dostarczanej klientom wartości. Podają również liczne przykłady firm z różnych branż i krajów w celu przejrzystego zilustrowania przedstawionej koncepcji. Dzięki książce można dowiedzieć się, jak;
formułować ofertę opartą na wartości,
uzasadniać i dokumentować wartość swojej oferty,
dostosowywać ofertę do klienta,
opierać sprzedaż na wartości, a nie na cenie.
Publikacja pomoże dyrektorom, kierownikom działów marketingu i kierownikom działów sprzedaży czerpać korzyści z wartości oferowanej docelowym klientom przez własną propozycję rynkową,
James C. Anderson, Nirmalya Kumar i James A, Narus, naukowcy specjalizujący się w dziedzinie marketingu, rozwijali i doskonalili sposoby podejścia do sprzedaży przez wiele lat, doradzając klientom z różnych rynków oraz badając praktyki zarządzania.
Szczegóły: Sprzedawcy wartości - Anderson James C., Kumar Nirmalya, Naruc James A.
Tytuł: Sprzedawcy wartości
Autor: Anderson James C., Kumar Nirmalya, Naruc James A.
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326444951
Tytuł oryginału: Value Merchants
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Łuczkiewicz Grrzegorz
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 180
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.26 kg