Marketing dla studentów kierunków technicznych
Curtis Tony
Marketing dla studentów kierunków technicznych
Curtis Tony
- Wydawnictwo: Wolters Kluwer
- Rok wydania: 2013
- ISBN: 9788326444975
- Ilość stron: 483
- Format: 16.5x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Marketing dla studentów kierunków technicznych - Curtis Tony
W podręczniku przedstawiono wszystkie istotne aspekty marketingu, m.in.:
* współczesne zagadnienia i konteksty marketingu,
* elementy marketing-mix,
* główne obszary, na których kadra techniczna spotyka się z marketingiem: opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa oraz plany marketingowe.
Dzięki książce czytelnik zrozumie istotę i cele marketingu pozna różnice między marketingiem produktów a marketingiem usług oraz zdobędzie umiejętność sporządzania planów marketingowych,
Szczegóły: Marketing dla studentów kierunków technicznych - Curtis Tony
Tytuł: Marketing dla studentów kierunków technicznych
Autor: Curtis Tony
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326444975
Tytuł oryginału: Marketing for Engineers
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Szkudłapska Aleksandra
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 483
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.67 kg