Marketing dla studentów kierunków technicznych

Książka

Marketing dla studentów kierunków technicznych

  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2013
  • ISBN: 9788326444975
  • Ilość stron: 483
  • Format: 16.5x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 59,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 59,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing dla studentów kierunków technicznych - Curtis Tony

W podręczniku przedstawiono wszystkie istotne aspekty marketingu, m.in.:
* współczesne zagadnienia i konteksty marketingu,
* elementy marketing-mix,
* główne obszary, na których kadra techniczna spotyka się z marketingiem: opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa oraz plany marketingowe.
Dzięki książce czytelnik zrozumie istotę i cele marketingu pozna różnice między marketingiem produktów a marketingiem usług oraz zdobędzie umiejętność sporządzania planów marketingowych,


Szczegóły: Marketing dla studentów kierunków technicznych - Curtis Tony

Tytuł: Marketing dla studentów kierunków technicznych
Autor: Curtis Tony
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326444975
Tytuł oryginału: Marketing for Engineers
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Szkudłapska Aleksandra
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 483
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.67 kg


Recenzje: Marketing dla studentów kierunków technicznych - Curtis Tony

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×