Public Relations

Książka

Public Relations

  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2014
  • ISBN: 9788326442414
  • Ilość stron: 972
  • Format: 17.0x24.5cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 139,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 139,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Public Relations - Wojcik Krystyna

Najnowsze, zmienione i poszerzone wydanie klasycznej już publikacji dostarcza kompletnej i aktualnej wiedzy na temat public relations i zagadnień pochodnych.
Główne obszary tematyczne to m.in.:
- Podstawowe pojęcia, istota, cechy tożsamościowe, funkcje, motywy prowadzenia (w tym marketingowe), wady i zalety różnych sposobów organizowania działalności PR (w tym optymalny typ kwalifikacji), zasady etyczne.
- Analiza celów i zadań w poszczególnych fazach procesu PR:
~ diagnoza stanu wyjściowego i metody jej przeprowadzenia: badania wizerunku, tożsamości organizacyjnej, dotychczasowego komunikowania, zagrożeń kryzysem,
~ elementy profesjonalnie zbudowanego programu wizerunkowego oraz bieżącego, w tym w sytuacji społecznie kontrowersyjnej inwestycji, wraz z procedurami tworzenia tych programów,
~ faza realizacji programów: zadania, uwarunkowania skuteczności, profesjonalne komunikowanie (w tym w sytuacji kryzysu), zasady współpracy z mediami, pożądane cechy narzędzi wykorzystywanych wobec rozmaitych otoczeń, zagrożenia manipulowaniem,
~ metody badania efektów zrealizowanych programów i ich krytyczna analiza.
- Public relations jako dyscyplina naukowa próby tworzenia teorii w świecie i Polsce; nurt krytyczny w myśli teoretycznej.
- Pozytywne i negatywne przykłady programów PR, pytania i zadania sprawdzające wiedzę i umiejętności czytelnika, liczne listy kontrolne dla praktyków.
Książkę wyróżnia rzadkie i umiejętne połączenie walorów podręcznika akademickiego z aplikacyjnymi/poradnikowymi dla praktyki. Jest więc przydatna zarówno dla wykładowców i studentów wszystkich poziomów kształcenia w zakresie public relations, jak i dla praktyków PR o różnym stopniu wtajemniczenia w profesję.


Szczegóły: Public Relations - Wojcik Krystyna

Tytuł: Public Relations
Autor: Wojcik Krystyna
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326442414
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 972
Format: 17.0x24.5cm
Oprawa: Twarda
Waga: 1.73 kg


Recenzje: Public Relations - Wojcik Krystyna

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: