Emocje społeczne w pracy nauczyciela i przedstawiciela handlowego
Pawłowska Beata
Emocje społeczne w pracy nauczyciela i przedstawiciela handlowego
Pawłowska Beata
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
- Rok wydania: 2013
- ISBN: 9788375258622
- Ilość stron: 252
- Format: 16.6x24.3
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Emocje społeczne w pracy nauczyciela i przedstawiciela handlowego - Pawłowska Beata
Badanie emocji (odczuwanych uczuć) nie jest procesem łatwym i oczywistym. Pytanie o naturę emocji zostaje wciąż otwarte. Ze względu na fakt, że emocje pozostają w sferze indywidualnych doświadczeń jednostki, są naturalnym i spontanicznym wyposażeniem, do dziś nie ma jednoznacznych wskazań, czym są emocje, kiedy powstają, od czego zależą i jak nimi zarządzać. Celem pracy jest opis emocji towarzyszących w codziennej pracy nauczycielom i przedstawicielom handlowym. Główny nacisk teoretyczny położony został na teorie wyrosłe na gruncie perspektywy interakcjonistycznej. Szczególna uwaga zwrócona została na sposoby kierowania emocjami oraz strategie stosowane podczas radzenia sobie z powstającymi emocjami w obu grupach zawodowych.
Od autorki
Szczegóły: Emocje społeczne w pracy nauczyciela i przedstawiciela handlowego - Pawłowska Beata
Tytuł: Emocje społeczne w pracy nauczyciela i przedstawiciela handlowego
Autor: Pawłowska Beata
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788375258622
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 252
Format: 16.6x24.3
Oprawa: Miękka
Waga: 0.43 kg