Obsługa gości w recepcji. Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa. Szkoły ponadgimnazjalne
Witold Drogoń
Obsługa gości w recepcji. Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa. Szkoły ponadgimnazjalne
Witold Drogoń
- Producent: WSiP
- Rok produkcji: 2013
- ISBN: 9788302136399
- Ilość stron: 112
- Format: 17 x 24 cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Obsługa gości w recepcji. Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa. Szkoły ponadgimnazjalne - Witold Drogoń
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa. Realizuje treści z zakresu drugiej części kwalifikacji T.11 (Obsługa gości przyjeżdżających i wyjeżdżających).
Publikacja zawiera opis procedur związanych z obsługą gości w recepcji. Autor wyczerpująco omawia zagadnienia dokumentacji, którą należy wypełnić, przyjmowania płatności w różnych formach, oferowania usług dodatkowych oraz udzielania informacji turystycznej. Wiedzę teoretyczną wspiera licznymi przykładami dokumentacji branżowej, ćwiczeniami i ilustracjami.
Szczegóły: Obsługa gości w recepcji. Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa. Szkoły ponadgimnazjalne - Witold Drogoń
Tytuł: Obsługa gości w recepcji. Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa. Szkoły ponadgimnazjalne
Autor: Witold Drogoń
Producent: WSiP
ISBN: 9788302136399
Kategoria: Podręczniki
Technikum » Klasa 1
Technikum » Klasa 2
Technikum » Klasa 3
Przedmiot: Przedmioty zawodowe
Języki: polski
Rok produkcji: 2013
Ilość stron: 112
Format: 17 x 24 cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.19 kg
Recenzje: Obsługa gości w recepcji. Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa. Szkoły ponadgimnazjalne - Witold Drogoń
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inne pozycje tego autora: Witold Drogoń (5)
- Podstawy hotelarstwa i usługi dodatkowe. Podręcznik. Szkoły ponadgimnazjalne (WSiP) - Miękka
- Pracownia hotelarska Kwalifikacja T.12 Praktyczna nauka zawodu (WSiP) - Miękka
- Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie. Kwalifikacja HGT.03. Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa. Część 2. Szkoły ponadgimnazjalne i ponadpodstawowe (WSiP) - Miękka
- Zbiór zadań. Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie. (WSiP) - Miękka
- Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie. Kwalifikacja HGT.03. Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa. Część 1. Szkoły ponadgimnazjalne i ponadpodstawowe (WSiP) - miękka