Marketing w hotelarstwie. Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa. Szkoły ponadgimnazjalne
Jan Cetner
Marketing w hotelarstwie. Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa. Szkoły ponadgimnazjalne
Jan Cetner
- Producent: WSiP
- Rok produkcji: 2013
- ISBN: 9788302136351
- Ilość stron: 216
- Format: 17 x 24 cm
- Oprawa: Miękka
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Marketing w hotelarstwie. Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa. Szkoły ponadgimnazjalne - Jan Cetner
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa.
W podręczniku zaprezentowano wiedzę dotyczącą dobierania oferty hotelowej zgodnie z potrzebami gości, stosowania instrumentów promocji usług hotelarskich oraz planowania i podejmowania działań marketingowych. Przekazano również informacje na temat zasad i narzędzi marketingu, technik analizy rynku usług hotelarskich oraz konkurencji. Wiedzę teoretyczną wsparto licznymi przykładami, ćwiczeniami i ilustracjami, które wskazują sposoby praktycznego zastosowania teorii.
Szczegóły: Marketing w hotelarstwie. Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa. Szkoły ponadgimnazjalne - Jan Cetner
Tytuł: Marketing w hotelarstwie. Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa. Szkoły ponadgimnazjalne
Autor: Jan Cetner
Producent: WSiP
ISBN: 9788302136351
Kategoria: Podręczniki
Technikum » Klasa 1
Technikum » Klasa 2
Technikum » Klasa 3
Przedmiot: Przedmioty zawodowe
Języki: polski
Rok produkcji: 2013
Ilość stron: 216
Format: 17 x 24 cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.34 kg