Marketing w hotelarstwie. Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa. Szkoły ponadgimnazjalne

Podręcznik

Marketing w hotelarstwie. Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa. Szkoły ponadgimnazjalne

  • Producent: WSiP
  • Rok produkcji: 2013
  • ISBN: 9788302136351
  • Ilość stron: 216
  • Format: 17 x 24 cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 75,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 75,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing w hotelarstwie. Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa. Szkoły ponadgimnazjalne - Jan Cetner

Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa.



W podręczniku zaprezentowano wiedzę dotyczącą dobierania oferty hotelowej zgodnie z potrzebami gości, stosowania instrumentów promocji usług hotelarskich oraz planowania i podejmowania działań marketingowych. Przekazano również informacje na temat zasad i narzędzi marketingu, technik analizy rynku usług hotelarskich oraz konkurencji. Wiedzę teoretyczną wsparto licznymi przykładami, ćwiczeniami i ilustracjami, które wskazują sposoby praktycznego zastosowania teorii.


Szczegóły: Marketing w hotelarstwie. Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa. Szkoły ponadgimnazjalne - Jan Cetner

Tytuł: Marketing w hotelarstwie. Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa. Szkoły ponadgimnazjalne
Autor: Jan Cetner
Producent: WSiP
ISBN: 9788302136351
Kategoria: Podręczniki
Technikum » Klasa 1
Technikum » Klasa 2
Technikum » Klasa 3

Przedmiot: Przedmioty zawodowe
Języki: polski
Rok produkcji: 2013
Ilość stron: 216
Format: 17 x 24 cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.34 kg


Recenzje: Marketing w hotelarstwie. Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa. Szkoły ponadgimnazjalne - Jan Cetner

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: