Demokracja w obliczu nowych mediów Elektroniczna demokracja, wybory przez Internet, kampania w sieci

Książka

Demokracja w obliczu nowych mediów
Elektroniczna demokracja, wybory przez Internet, kampania w sieci

  • Wydawnictwo: Adam Marszałek
  • Rok wydania: 2013
  • ISBN: 9788377807156
  • Ilość stron: 244
  • Format: 16.0x22.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 37,80 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 37,80 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Demokracja w obliczu nowych mediów

Głównymi celami badań podjętych w niniejszej pracy są analiza wpływu nowych technologii na współczesną demokrację oraz krytyczna ocena konsekwencji wykorzystania ICT w przestrzeni politycznej. Jednym z zamierzeń jest również odpowiedź na pytania: o relacje między rozwojem technologicznym i przemianami demokratycznymi, o najważniejsze szanse i zagrożenia będące wynikiem rozwoju ICT, o nowe modele demokracji, czy też o nową jakość procesów zachodzących w systemie demokratycznym.
Ze Wstępu


Szczegóły: Demokracja w obliczu nowych mediów

Tytuł: Demokracja w obliczu nowych mediów
Podtytuł: Elektroniczna demokracja, wybory przez Internet, kampania w sieci
Wydawnictwo: Adam Marszałek
Seria: OBLICZA MEDIÓW
ISBN: 9788377807156
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 244
Format: 16.0x22.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.37 kg


Recenzje: Demokracja w obliczu nowych mediów

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: