Dydaktyka języka arabskiego Teoria - praktyka - perspektywy
Dydaktyka języka arabskiego
Teoria - praktyka - perspektywy
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UMK
- Rok wydania: 2013
- ISBN: 9788323130277
- Ilość stron: 222
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Dydaktyka języka arabskiego
W 2011 roku Pracownia Języka i Kultury Arabskiej Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu obchodziła 10-lecie istnienia. Z wielką przyjemnością oddajemy w Państwa ręce wydany z tej okazji tom zbiór artykułów poświęconych teoretycznym i praktycznym aspektom nauczania języka arabskiego. Stanowi on w pewnym sensie kontynuację dyskusji rozpoczętej podczas sesji naukowej Dydaktyka języka arabskiego. Teoria praktyka perspektywy, zorganizowanej przez Pracownię w maju 2012 roku, której celem była wymiana doświadczeń i wyników badań naukowych w zakresie kierunków rozwoju współczesnej lingwistyki oraz jej odniesień do teorii i praktyki nauczania języka arabskiego, aktualnych tendencji w dydaktyce języków obcych, szczególnie języka arabskiego, a także interdyscyplinarności w edukacji obcojęzycznej. Nasi referenci badacze ze wszystkich działających w Polsce arabistycznych ośrodków glottodydaktycznych przyjęli także zaproszenie do podzielenia się swoimi refleksjami, wiedzą i doświadczeniami na łamach niniejszej publikacji.
Szczegóły: Dydaktyka języka arabskiego
Tytuł: Dydaktyka języka arabskiego
Podtytuł: Teoria - praktyka - perspektywy
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UMK
ISBN: 9788323130277
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 222
Oprawa: Miękka
Waga: 0.34 kg